Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Slutt å krangle nå!!!

har aldri reagert på deg astri, men nå holder det med den slutt å krangle greia...!!

vi DISKUTERER!! noe vi må få lov til ;-)

men forøvrig kom bimmerking med et saklig svar nå, så respekt til han...

Du må reagere alt du vil, men synes det går for langt når en som kaller seg for "bimmerkongen" av alle ting kommer inn på tråden til Breitbau og breser seg og kalle han for høy på pæra!!!! Med hvilken rett har han lov til det? Vil heller påstå at nicket til mr "bimmerkongen" er mer høy på pæra!!! Var ikkje mynta på verken deg eller breitbau dette Mysild, men når det går ut over flere tråder enn bare denne så begynner det å bli drøyt. Ta det heller over pm da.

Ska kje sei mer eg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser her ja! Du ror fint i land nå

God steming! Helt klart alt koster, spesielt når ting brenner i lommen. Har tittet igjennom mange sider i tråden nå, og du skal ha for å ha gjort alt gjennomført! Ikke i samme retning som jeg ville gjort det (-orginal strøken), men bra jobbet :D

Å bruke penger på bil er en sykdom, eneste muligheten for å bli kvitt sykdommen og tenke på andre ting, er å selge bilen og slutte å være bilinteressert...

... men først da merker du hvor kjedelig det er i verden uten!

\:D/ :applause: \:D/ :applause::wave::headbang::beer::applause: \:D/

HVORFOR skrev du ikke bare det på ditt første innlegg!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å krangle nå!!!

har aldri reagert på deg astri, men nå holder det med den slutt å krangle greia...!!

vi DISKUTERER!! noe vi må få lov til ;-)

men forøvrig kom bimmerking med et saklig svar nå, så respekt til han...

Du må reagere alt du vil, men synes det går for langt når en som kaller seg for "bimmerkongen" av alle ting kommer inn på tråden til Breitbau og breser seg og kalle han for høy på pæra!!!! Med hvilken rett har han lov til det? Vil heller påstå at nicket til mr "bimmerkongen" er mer høy på pæra!!! Var ikkje mynta på verken deg eller breitbau dette Mysild, men når det går ut over flere tråder enn bare denne så begynner det å bli drøyt. Ta det heller over pm da.

Ska kje sei mer eg nå.

sorry, da missforstod jeg deg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å krangle nå!!!

har aldri reagert på deg astri, men nå holder det med den slutt å krangle greia...!!

vi DISKUTERER!! noe vi må få lov til ;-)

men forøvrig kom bimmerking med et saklig svar nå, så respekt til han...

Du må reagere alt du vil, men synes det går for langt når en som kaller seg for "bimmerkongen" av alle ting kommer inn på tråden til Breitbau og breser seg og kalle han for høy på pæra!!!! Med hvilken rett har han lov til det? Vil heller påstå at nicket til mr "bimmerkongen" er mer høy på pæra!!! Var ikkje mynta på verken deg eller breitbau dette Mysild, men når det går ut over flere tråder enn bare denne så begynner det å bli drøyt. Ta det heller over pm da.

Ska kje sei mer eg nå.

Retten heter ytringsfrihet, astri...

Aldri vært ute etter noe bråk eller å lage kvalme i denne tråden, om det har fremstått sånn beklager eg dypt..

Men nå er det jo du som krangler astri :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska kje sei mer eg nå.[/quote]

Retten heter ytringsfrihet, astri...

Aldri vært ute etter noe bråk eller å lage kvalme i denne tråden, om det har fremstått sånn beklager eg dypt..

Men nå er det jo du som krangler astri :wink:

Les ka eg skrev på slutten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MySild, rett og slett for jeg så bilde av den stakkars e30n.... og så, så jeg bilde av e36n.

Plusset en pluss en, folk hisset seg opp, og sånn ble det

Gøy med litt "hissig" diskusjoner når lunten er kort på folk! :lol:

Der ja.. Når vi tenker oss om så er både du og jeg mennesker likevel..

Creds til deg for de siste innleggene du kommer med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke penger på bil er en sykdom, eneste muligheten for å bli kvitt sykdommen og tenke på andre ting, er å selge bilen og slutte å være bilinteressert...

... men først da merker du hvor kjedelig det er i verden uten!

Jeg lider..

Hardt og brutalt.. Når pengene først begynte å rulle kan du jo ikke stoppe i ett prosjekt slik dette har blitt :(

Jeg sitter her med 28" tv og myser på understeksten.. Tven står en halvmeter fra veggen for den stikker jo så langt ut bak.. Har ikke tatt meg råd til å kjøpe noe annet enda..

Forøvrig, så må jeg jo si at jeg heller mer og mer mot det originale, bare at jeg syns det er så fryktelig kjedelig, noe jeg er mer enn sikker på at respekterer meg for..

Btw: E30en har jeg ingen andre planer med enn å pusse opp.. Er fin som den er den.. Må vel slipe den også ned under og understellsbehandle.. Og deretter må de chrom buene fjernes.. GRØSSER på tanken av at de sitter der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MySild, rett og slett for jeg så bilde av den stakkars e30n.... og så, så jeg bilde av e36n.

Plusset en pluss en, folk hisset seg opp, og sånn ble det

Gøy med litt "hissig" diskusjoner når lunten er kort på folk! :lol:

haha... jeg er vel en person som ikke har kort lunte, men jeg VET at kevin fyrer seg opp, så gøy å støtte han, da blir han helt vill! :-P

tåpelige innlegg finner vi oss for gode for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MySild, rett og slett for jeg så bilde av den stakkars e30n.... og så, så jeg bilde av e36n.

Plusset en pluss en, folk hisset seg opp, og sånn ble det

Gøy med litt "hissig" diskusjoner når lunten er kort på folk! :lol:

haha... jeg er vel en person som ikke har kort lunte, men jeg VET at kevin fyrer seg opp, så gøy å støtte han, da blir han helt vill! :-P

tåpelige innlegg finner vi oss for gode for!

Smalt fra han som ved dårlige humør til tider er forumets krasseste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MySild, rett og slett for jeg så bilde av den stakkars e30n.... og så, så jeg bilde av e36n.

Plusset en pluss en, folk hisset seg opp, og sånn ble det

Gøy med litt "hissig" diskusjoner når lunten er kort på folk! :lol:

haha... jeg er vel en person som ikke har kort lunte, men jeg VET at kevin fyrer seg opp, så gøy å støtte han, da blir han helt vill! :-P

tåpelige innlegg finner vi oss for gode for!

Smalt fra han som ved dårlige humør til tider er forumets krasseste..

jeg nei? aldri sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke angripe "god-mor" her da.. ;)

Hahaha, du får meg til å høres ut som ei gammal kjærring... Hehe

Du er jo mamma da?

For alt jeg veit er du ei heit milf!

Men la oss holde oss til saken.. Jeg kaller deg jo ikke gammel? Jeg kaller deg ett varmt, ansvarlig, omtenksomt menneske! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...