BreitBau Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nå må vi ikke angripe "god-mor" her da.. Hahaha, du får meg til å høres ut som ei gammal kjærring... Hehe er du ikke det da? hehe... du er eldre enn meg! og sikkert eldre en kevin også forholdsvis 21 og 24 *mobbe* Den var nesten litt lumpen hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nå må vi ikke angripe "god-mor" her da.. Hahaha, du får meg til å høres ut som ei gammal kjærring... Hehe Du er jo mamma da? For alt jeg veit er du ei heit milf! Men la oss holde oss til saken.. Jeg kaller deg jo ikke gammel? Jeg kaller deg ett varmt, ansvarlig, omtenksomt menneske! hehe, joda, eg e mamma. Sjøl om eg ikkje ana ka MILF e for noe... Neida, eg blir 24 i norvember eg. Setter pris på varme ord. Trenger de om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nå må vi ikke angripe "god-mor" her da.. Hahaha, du får meg til å høres ut som ei gammal kjærring... Hehe Du er jo mamma da? For alt jeg veit er du ei heit milf! Men la oss holde oss til saken.. Jeg kaller deg jo ikke gammel? Jeg kaller deg ett varmt, ansvarlig, omtenksomt menneske! hehe, joda, eg e mamma. Sjøl om eg ikkje ana ka MILF e for noe... Neida, eg blir 24 i norvember eg. Setter pris på varme ord. Trenger de om dagene. okey da, eldre enn meg i hvertfall hehe... milf, det er en mor som oss ungutter har lyst til å kose med ikke direkte oversatt regner med du tok spøken unasett hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 høh? Yngre enn meg? Milf: Mothers I'd like to fuck.. Er nørd jeg skjønner du.. Eller har vært det.. Før jeg fikk bildilla satt jeg over 12 timer på data hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 høh? Yngre enn meg?Milf: Mothers I'd like to fuck.. Er nørd jeg skjønner du.. Eller har vært det.. Før jeg fikk bildilla satt jeg over 12 timer på data hver dag.. Ja e vel kanskje litt yngre da.. (iallefall på papiret ) Hehe, tar meg ikkje nær av det milf greiene iallefall, men må sei det var godt du tok til vettet og fant bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ja.. Heiv brillene, kjøpte meg linser, begynte å bevege meg og gikk ned endel kilo.. Måtte det for komme under bilen.. Reiste i forsvaret og da dat jeg helt ut av dataverdenen.. Så vraka jeg 316 min litt senere, og da ble det blodstylet 325.. Også reiv jeg av alt jeg hadde av skjørt på den i løpet av ett år, og da bestemte jeg meg for å bygge den opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 begynte å bevege meg og gikk ned endel kilo.. Måtte det for komme under bilen.. sier ikke mer haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Var jo 135 kilo før da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Nok om meg, og om kranglinga.. Her er litt info om vinterbilen! Bilen har gått ca 170 000. Det er en 1986 modell Servicebok følger med Tidligere eid av en gammel dame Feil og mangler er: Defekt speedometer (jada, jeg vet dette har sitt å si på km. stand, men det er servicehefte på den og den har MAKS blitt brukt i 2 år etter siste stempel. Antageligvis har den ikke gått 170 engang) Jupp.. Thats it.. pris vil jeg ikke kommentere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Sweet Men du kan jo spørre thore eller Kristian om de har et speedometer som funker da... Er jo litt greit å ha det likssom:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 er bare snakk om wiren tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 åja, trodde det var hele innstrumentet som ikke funka jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 alt skal være i orden da nå tror jeg.. Har prøveskilt og bestilt nye skilt og slikt.. Skal bli artig med "ny" bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Dæven og aktivitet det har vært innpå her i det siste a Det meste bare syting og klaging jo, men ser dere har kommet over det Hehe, det ble en E30 istedet for ja? Gromt det da, blir vel ikke så "take off" på denne som med E36'en ve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 neida..men får vel se om det ikke blir en god bruksbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå