vetu03 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Tror ikke det Du hadde jo ikke den så lenge akkurat. Men skal sjekke om jeg har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Demoda DF1 HRE C97 J-Line 5L2 Tenzo R Passion-5 Tenzo R GT-6 Eller hvis du vil felgene VIRKELIG skal syns, gå for disse her Work VS XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Worx VS XX var RÅ!!! Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Tenkte mer på sort blank kant:D men kule felger.. er det ikke noen med blank sort kant da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Å faen! Hehe, leste det jeg ville det skulle stå jeg nå Kan sjekke det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Wald VIP Sport Wheels R-Tech RT120 Finner ikke så mange felger med svart blank kant igrunn Men sjekk ut linken her; http://customwheel.com/custom_wheels/ad ... /3a/page/1 De er sikkert grisedyre, men der har du da noen felger med svart kant Edit: Var ikke mange der heller da jeg så igjennom! Hmm.. Så vanskelig du spør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Nja, vil bare få inntrykket.. Lurer på lakken kanten i Diamantsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hmm, lakke kanten på felga svarte ja.. Tja, tjo, nja Vet ikke helt hvordan det kunne blitt jeg? Ingen som kan photoshoppe et par bilder til deg da? Så du får sett sånn noenlunde.. Sende PM til Arild.G innpå her elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Går an å beholde selve ytterkanten blank også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 IKKE lakker kanten.. Evt lakker senter.. Verste fall pulver lakkere så kanten fortsatt er blank i Diamantsvart Edit: Så forresten nå hvordan det ville blitt.. Sånn som det jeg evt tenkte på med pulver lakkering. Ble ikke så verst hel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hehe, joda Men dette ser du bedre, som kjenner bilen bedre Kan bli bra, kan bli sådèr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe.. Derfor jeg er ute etter bilder.. aner ikke hvordan dette ville blitt seende ut.. Blir det ikke mer kornete, grov, lakk med pulver? Eller blir det som vanlig lakk? Kan godt pulverlakkere, ett fett det bare resultatet blir bra.. Vil ha en kant som er lik farge som lakken, og høy glans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Pulver lakkere er vel at dem smelter lakken i metallet i en ovn.. Så det oppretter samme glansen som er fra før.. Mener det heter pulver lakk uten å være 100% sikker.. Sett dem gjort det på Westcoast chopper bla.. Får du samme glans kan det faktisk bli bra.. Får ringe lakkverksted å høre så har dem sikkert svar eller nr til noen som vet mer om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ja, tror kanskje du har rett.. De bruker vel elektroder så lakken fester seg der den skal, magnetisme eller noe.. Så bake de dette i en ovn.. Skal visst være holdbart og sitte godt.. Svart kant tror jeg ikke er så værst egentlig.. Kan være en spesiell vri, men ser så lite av det i real life.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Alltid bra med spesiell vri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå