BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe.. Joda.. det er jo det.. Men er jo litt greit å se slike ting først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Joda, kunne blitt en bra vri det.. Nå har hverken denne klank svart kant eller lyst senter, men svart er nå hvertfall kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Er det bare meg eller gir dette ett mer helhetlig inntrykk av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Felger gir jo en helhetelig inntrykk av bilen.. Hehe. Nei da.. Jo gjør faktisk det.. Tror det kan bli tøft egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Noen andre som har meninger/bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Har tenkt på dette her i endel idag, og kan bli jævlig rått, hvis du får det til ordentlig! Treffer fargen, og kanskje lar selve ytterkanten på felgene være blanke, som du nevnte over her Blir en av de første(?) som har det, jeg har ikke sett det IRL i Norge hvertfall.. Ikke som jeg har tenkt over hvertfall Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Her har du en, men er litt usikker på om det bare er chrom kant eller om den er svart med chrom ytterst.. vannskelig å se på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Syntes kanten ser blank ut jeg.. Bare speiler det svarte i seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Ja, er det jeg også kanskje tror ved nærmere ettertanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Ja, men tror nok ikke det er noe problem å få en lignende effekt når felgene er blanke etter polering.. Det er lett å speile seg i bilen så så tror nok det blir noegenlunde likt som ovenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Tror det kunne blitt bra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Laget en felg med svart kant nå: Og her er en annen med svart inner lip og svart helt ut på kanten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 du vet vel hva jeg kommer til å si! men hvis du ikke vet, behold de som de er trenger et ps bilde eller 20 for å bli overbevist om noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Hehe..Samme her Mysild.. det må det.. Men om du aldri tenker innovativt og nytt, så vil du heller aldri verken få, eller beholde den Wow-faktoren bilen har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå