Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Men kan maks ha med en person forann da, ellers så subber det big time.. Og hvis jeg har med en person så kan jeg bare kjøre med halv tank, da subber det bare på de værste stedene..

Men har som sagt ikke behov for å ha med meg flere..

Når jeg er alene går det greit med full tank, da subber det bare i store dumper og sånt..

Dette hørtes fantastisk tungvint ut :lol:

Hehe, neida! Er ikke værre enn å alltid fylle halv tank og aldri ha med mer enn 1 person.. Mer tungvint er det ikke. :D

Men som sagt bumperstoppers er på vei, så da kan jeg fylle full tank igjen og det kommer aldri til å subbe i skjermene mer.. Og mer enn 1 i bilen gidder jeg som regel aldri ha av like vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men kan maks ha med en person forann da, ellers så subber det big time.. Og hvis jeg har med en person så kan jeg bare kjøre med halv tank, da subber det bare på de værste stedene..

Men har som sagt ikke behov for å ha med meg flere..

Når jeg er alene går det greit med full tank, da subber det bare i store dumper og sånt..

Dette hørtes fantastisk tungvint ut :lol:

Hehe, neida! Er ikke værre enn å alltid fylle halv tank og aldri ha med mer enn 1 person.. Mer tungvint er det ikke. :D

Men som sagt bumperstoppers er på vei, så da kan jeg fylle full tank igjen og det kommer aldri til å subbe i skjermene mer.. Og mer enn 1 i bilen gidder jeg som regel aldri ha av like vel.

Vi får se,med nok bumpers stoppers ender det vel med at du slår opp hele festet til dempern..

Der bør du sjekke regelmessig btw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bumper stoppers hindrer jo vandringen til demperne.. Vil jo si at du "bånner" endel fortere da.. Og har du da virkelig kommet nedi en dump så er jo det litt belastninger ute å går om du bånner dempern før den får dempet noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det... Men får satse på det går bra!! Har gått bra på mange før, så håper det går på min også...

Joda, demperne er veldig stive de... men er bare de siste mm jeg skal ha bort, sånn at istede for at det subber i skjermen så bånner det i bumper stopperen...

Er jo bare så vidt du får en finger mellom hjul og hjulbue bak da, så den har ikke mye å dempe på av likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:-k

Hvor er den hen tro??

Ligger vel sammen med alle andre kasserte Bmwdeler, om den da ikke ble montert på golfen som vi monterte Bmw Rieger infinity I kittet mitt på :-k

Uansett.. Skal du vite hvor mye den bygger opp i midten kontra sidene?

Infinityleppa fritt etter hukommelsen.. Den er ca 5 mm tykk.. Og på midten går den opp ca 1,5 cm tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...