Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Jo, sant dt! En e39 320 ville jeg aldri hatt istede tror jeg, ingen ting stygt om de bilene, veldig pene de.. Men en E30 m3 hadde jeg ikke hatt noe i mot..

Enig i at det kanskje ikke er verdt 155 000,- Det skal jeg ikke påstå, men er vel man er villig til å betale..

Men skjønner poenget ditt veldig godt.

Personlig skulle jeg gjerne hatt en e39 320, tenk deg det er one of a kind æ gett :wink:

Hmm, joda :D Når jeg tenker meg om finnes det mangen fete E39, så ble litt feil det.. Sammenlignet litt i hodet mitt med en orginal e39 jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde glatt gitt 150.000,- for denne!

Vet det koster og ha/bygge noe utenom det vanlige, også kan man jo bla seg gjennom 77 sider på tråden her for og se det er lagt mye tid, tanker, omsorg og penger i denne bilen ;)

Høyner til 155.000,- Hehe :D Neida, bra vi er 2 som glatt hadde gjort det om vi leta etter bil.

ja, det er jo greit det... men hvorfor betale mer enn 30-40 000 over nestemann? si en kommer og byr 110 for bilen, så sier man ikke "Da høyner jeg til 150 000....."

seff, vi vet alle hvor mye tid/penger etc det tar å få en slik bil, men vi må jo huske selv om vi i "firkløveret" vet omtanken og slikt, betyr ikke at vi skal kjøpe til en "vanvittig" sum... (altså overprising av markedet)

Er ikke snakk om å betale 30-40 000 mer enn andre... Var bare det at hvis denne hadde lugget til salgs for 150 000,- og jeg var på leting etter noe sånt så hadde jeg kjøpt den selv om den lå til den prisen.. Men legges den til salgs for 110 000,- så hadde jeg seff ikke bydd 150k.. Det er jo bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo greit det... men hvorfor betale mer enn 30-40 000 over nestemann? si en kommer og byr 110 for bilen, så sier man ikke "Da høyner jeg til 150 000....."

seff, vi vet alle hvor mye tid/penger etc det tar å få en slik bil, men vi må jo huske selv om vi i "firkløveret" vet omtanken og slikt, betyr ikke at vi skal kjøpe til en "vanvittig" sum... (altså overprising av markedet)

Kommer jo helt ann på summen en bil blir lagt ut for da.. Ser jeg en som jeg synes er tøff/vil ha så ringer jeg ikke og sier jeg kjøper den for 30.000,- mer enn det står i annonsen liksom... :P

Men denne vet jeg er verdt det, og ser ikke problemet med og gi litt mer for en bil som ser så bra ut, og er i bra stand mekanisk, mye slitedeler byttet.. Enn og kjøpe en som ser bra ut men er en dass ellers (som du finner ut i etterkant og må koste på masse ekstra)

Hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har mye penger hvis man kjøpe sånt langt over hva reell pris egentlig er!!

hva får man igjen hvis sånt blir stjelt,smelt eller hærverk feks??

Du kan få en takstmann fra forsikringsselskapet komme og beskue bilen, og vise fram kvitteringer/dokumentasjon på det du har kostet på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det koster sånn +++ i forsikring deretter :D

men men,har man råd så værsågod :D

Er faktisk ikke veldig mye dyrere og ekstra forsikre en bil for 150k.. Det er ikke store forskjellen faktisk.

Så har man kvitteringer på alt og bilen er topp er det ikke noe å lure på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vetu03 og anders87

dere vet hva jeg mente ;-)

og hvis ikke: gjennomsnittet sier pris på 120k, så sier dere 150 k hehe

Hehe, ja jeg hvet hva du mente :D

Men måtte bare fortelle hva jeg egentlig mente også;)

men det hadde jeg allerede skjønt ;-9

anders skal bare kverrulere :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...