Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, hmm:p tenke på det litt.. Skal finne kvitteringa og se hvor jeg kjøpte og hva jeg ga, og sjekke hva den ligger på nå..

Du kjøper jo opp hele dele lageret mitt du:p Har vel et armlene du også vil ha jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Kan få kjøpe armlene da hvertfall, bare å komme med et bud det.. Har funnet ut at det ikke blir noe særlig å montere det, siden det blir litt feil med farger og sånn. Hadde forestilt meg at det kunne bli tøft egentlig. Og jeg har jo et i grått skinn fra før av, så klarer meg.. Så skal jeg tenke litt på den skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Kan jo ikke gjøre alle til lags hele tiden..

Sånn er det bare..

Hvorfor jeg vil ha skjerm? Fordi jeg vil ha tilgang til Gps-navigering, og mye musikk.. ?

Hva er det som blir riktig da? Siden bilen er så eldgammel, er det bedre om jeg setter inn svart hvitt skjerm? :lol:

Edit: Jeg liker gamle biler jeg..!? Og det regner jeg med at Hoem gjør også, han som eier både en urgammel E34 og en ur-URgammel japse pickup.. Vet ikke om det går an å kalle det pickup en gang siden det ikke er amerikansk.. Kanskje bare ett badekar med førerhus som har fire hjul? :P

hehe, var bare for å terge ;]

Har du tenkt til å smekke inn en carputer og da sikkert ?

Jeg liker gamle biler ja, helt korrekt! Har hadd ny bil en gang.. Blir nok ei stund til neste gang..

Og til den pickup joken håper jeg du tuller da hilux er jo velkjent i amerika som crawler vogn etc. Er flere amerikanere som setter pris på hiluxen mer enn de setter pris på en jeep ! Så dette er hva jeg kaller en pickup, spesielt etter top gear tok en test på den gamle hiluxen, både som å ødelegge den og som båt1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her ser du hva noen mener noe sånt som det du har er verdt.

Link: E36 Widebody

Vanskelig å se hvordan den svarte klumpen på bildene ser ut, men ikke f**n om den bilen der er mer strøken enn din.

Edit: Ja, jeg skal jo være forsiktig med å påstå at den ikke er like strøken som din, men jeg regner med du skjønte poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...