BreitBau Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 What? Sitter å spikrer sammen ny bilpleiepakke nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Regner med det kun er Meguiar's Hva står på handlelisten? Synd det er så dyrt dersom man skal ha en del ting. Pengene flyr fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 fått hvitt klister til meg nå btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Regner med det kun er Meguiar's Hva står på handlelisten?Synd det er så dyrt dersom man skal ha en del ting. Pengene flyr fort hehe Nei, har lyst til å prøve noe nytt i år. Har jo igjen endel Meguiars fra i fjor, og er jo helfrelst på det, men de flinkeste detailer gutta har lagt ut lister over produkter de syns er gull på detailersclub.no, så det jeg har bestilt er ett snitt av hva de syns er bra, med visse modifikasjoner. Venter en pakke fra Autogeek.net med følgende varer nå: Lakkrens: Duragloss 101. Polering: Duragloss 105. Forsegling: Duragloss 111 Bøtte: 20 ltrs Autogeek Vaskebøtte med GritGuard og lokk 6 Pack Cobra Waffle Weave Microfiber Glass Towel I tillegg er jeg på vei til å bestille følgende fra Scandicshine.no: Mitt: SV Washpudel. (Denne er utsolgt ATM) Tørk: CG Miracle Dryer. Såpe: CG Citrus Wash & Gloss. Felgkost: EZ felgbørste & SV felgkost. Felgrens: Bilberry Wheel Cleaner (denne er utsolgt ATM) Clay: Riccardo gul Claylube: CG Extreme Slick Synthetic Quick Detailer MF: Ultra Plush x 2stk Påføringspads: The Gripper applicator System Voks: Chemical Guys 5050 Limited Series Concourse Paste Wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Ja nettopp... Akkurat slik.. Når skal du reise? Får vel bli fredag som deg det, kjipt å kjøre på natta selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skal hvertfall være uthvilt til en lang dag på skogen.. Forhåpentligvis også til kjøring.. Fadern altså.. Gundersen Motorsport har ikke Chrono Spund stolene inne, og de er heller ikke i Italia og neste produksjon er enda ikke satt opp.. Derfor blir det to vanlige uten høytalere i.. Kjøpte de to som var igjen på Gundersen.. Skal hente de i helga;) DIGGDIGG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Fik du noe fraktpris fra Autogeek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ja, hoooly 80 dollar, men det er jo pga 20 ltrs bøtta da.. Så mulig jeg rett og slett tar å bestiller slik en fra scandicshine.. Sørs hvor mye ned de går uten bøtta.. De skulle sende meg fraktitilbud uten bøtta også Venter fortsatt på at de skal få inn Bilberry Wheel Cleaner... btw: takk for alle tips tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Kjøpte de uten å teste de altså? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Teste de? Hvorfor det? Dette er jo anbefalningene fra flere brukere på detailersclub.. Tror de har prøvd nok Edit: Skjønte nå det er snakk om stolene.. Ja det gjorde jeg.. sikkert gode;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hehe, joda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 nydli bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Mye kostet fornøyelsen av bilpleie da? Gru-gleder meg til vårpussen i år :)/:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 nydli bil;) Takk takk.. Prøver å legge meg på en middelvei i forhold til ekstremt, og originalt.. Litt forskjellige meninger om det men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Mye kostet fornøyelsen av bilpleie da? Gru-gleder meg til vårpussen i år :)/:( Til sammen ble det vel litt over 3.. Men det kan egentlig ikke sammenlignes slik, for disse produktene var jo leeeeeenge... Det er jo førstegangsinnkjøpet som er dyrt, etterpå bare suplemerer man.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå