Gislius Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 jepp! ikke så alt for gale det.. Tipper mitt og kommer rett over noe som (sett vekk ifra poleringsmaskinen som kosta skjorta).. Har du prøvt sonax produkteR? Bestilte en Carnauba voks igår, til nette sum av 930 kroner.. den BØR være ved penga ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Poleringsmaskin har jeg lurt på, men med nylakket bil, er det vel heller sjelden jeg trenger de værste rubbe-jobbene i år håper jeg;) Har fått til så bra resultat for hånd med konsumentproduktene til Megs i år så tror rett og slett ikke jeg trenger det. Har også en maskin (eccentersliper) av Bosch merke som ALDRI har blitt brukt til annet enn polering, og den fungerer også helt utmerket med de rette paddene og innstillingene.. Har prøvd ruterensen til Sonax og den liker jeg veldig godt bortsett fra at den lukter noe vond stikkelsebær eller noe... Ellers har jeg til gode å prøve noen dyr voks.. Som du ser tenkte jeg skulle prøve Concourse limited series voksen til Chemical Guys nå så får vi se.. Etterhvert blir det vel å få prøve Swissvax av de litt dyrere voksene tror jeg.. Selv om jeg nok ikke føler jeg er SÅÅÅÅÅ detailer.. Bilen skal se blank ut, og det er viktig å komme dit både raskt og enkelt.. Om det ikke varer 6 mnd bryr jeg meg lite om... Som regel er det vask og lett voksing flere ganger i mnd, og utover dette er det jo 3-4 ganger om sommeren med seriøs shining som fort tar 6-8 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 hehe, ja det er en tidskrevende hobby vi har Ellers, Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hjertelig takk Gislius:D Nå søkte jeg litt på nett etter bilder, og fant det her.. SATAN så fine de stolene er.. Er ikke i den MINSTE tvil om at jeg syns de stolene her slår vader faen-i-vold langt ned i støvlene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Btw er bildet i en E46 coupe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Oooh.. Eyecandy de stolene der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Meget pene stoler! Må bare ha bakseter som står i stil med disse, på en eller annen måte... Semsket skinn i de stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg aner ikke.. Men tror ikke det er det nei.. Tror det er vanlig stoff, men har egentlig aldri tatt på de Baksete som passer ja.. Det blir nok en nøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Stolene er hentet.. Fikk bare med ett understell men de ettersender det andre.. Prøvesatt en stol før kjøp og de er veldig gode å sitte i.. Jeg utfyller de perfekt for å si det slik.. er hjemme om 2 timer, da er det bare å sette stolene sammen med understellet og vente til bilen er tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Rått Hvor har du gjort av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nei vanligvis er den jo lagret på ett sted litt borti her.. Men akkurat nå, er den inne og blir sett på at de som lakkerte den.. Jeg håper de godtar reklamasjonen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Oppdatert info s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 mener du bør oppdatere med bilder også da! ;-9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvorfor er du aldri på msn sondre? Og hva syns du om stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Liker fronten din mye altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå