BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Noe spes du tenkte på? Liker motoren i din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hehe.. ja motoren min er fin den Vanskelig å forklare, den er bare veldig fin! Den er stor,svar og rett.. (fronten på bilen, bare så det er sagt...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 hehe.. ja motoren min er fin den Vanskelig å forklare, den er bare veldig fin! Den er stor,svar og rett.. (fronten på bilen, bare så det er sagt...) Må vel innrømme at jeg tenkte koffert i sted og tenkte å slenge på ett "liker fronten din også" i sted.. Men droppa det Bra du liker den.. Du er jo godt på vei til å ha en lik en selv da.. En av de tøffeste frontene jeg har sett på en gul E36 er denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 HAHA jeg tenkte faktisk på at det kan du ikke si for den har du ikke sett.. Skal hellakkere om 2 uker så får titte litt på`n hva jeg kan gjøre. Vil ha den mest mulig orginal men gjøre han strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Facelift front, max velocity leppe, og litt soting på lyktene så er du jo der.. Også kan du droppe luftinntaka i gitteret nede der, og gjerne ha tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 har tåkelys og likte ikke luftinntaka.. Men lyst på carbon leppe. Men river den nok av med en gang allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvorfor i all verden skulle du rive den av? Må jo bare kjøre deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hva er egentlig de to ringene i nettingen i fronten? AE-ringer, eller luftinntak!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 er ikke så mye på msn fordi jeg blir så opptatt at jeg ikke rekker andre ting hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 For jeg skal bruke den mye på bane i sommer.. Siden den er så lav vil leppa mest sannsynlig ligge igjen på curbs`a. Kan jo selvfølgelig ta den av før hver kjøring men det av erfaring gidder man aldri det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hva er egentlig de to ringene i nettingen i fronten? AE-ringer, eller luftinntak!? Tipper det er ett "RAM-air system".. Det fungerer nok også det, hvertfall i teorien når hastigheten blir høy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 For jeg skal bruke den mye på bane i sommer.. Siden den er så lav vil leppa mest sannsynlig ligge igjen på curbs`a. Kan jo selvfølgelig ta den av før hver kjøring men det av erfaring gidder man aldri det.. Derfor du har carbon.. Den er utbyttbar.. Men den er forbaska dyr da.. Går jo an å lappe men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Det er det fine med utbyttbare ting, dem kan byttes Skulle funnet ett sted som har sånt mens jeg er i Florida nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 du må få ut noen bilder av de nye stolene da kev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Nå er jeg så lei denna at nå blir den snart solgt om den ikke "Oppfører" seg.. Snakka litt med lakkverkstedet i dag, og fikk en nedslående nyhet.. Det er rust under buen der lakken har sprekt.. Der har fuktighet trekt inn under buen og rustet opp råmetallet.. Så hva som skjer nå det vet jeg ikke men antageligvis må den buen av for å behandle under og deretter limes på nytt.. Det som er det nedslående her er at lakkverkstedet ikke ønsker å lakke andre siden av bilen, siden det der ikke har sprekt.. Men det er like stor sannsynlighet for at det er rust der pga kondens sier lakkereren.. Derfor er det da MIN feil at det ikke er rustbehandlet før liming, og dermed vil de ikke dekke en slik utbedring på andre siden.. Men på siden der det har sprekt skal de lakke likevel, så der spilte det ingen rolle om jeg ville utbedre.. Og da blir jo hele saken en stor utgift likevel, så akkurat nå er jeg kvalm av hele bilen, og jeg kjenner lysten på en E30 M3 melder seg sterkere og sterkere.. I såfall er det godt mulig jeg kommer til å legge ut bilen for 150 000 med nye dekk (ikke på montert) og Nye stoler til 11 000 kroner inkl i prisen.. Tidligere i noen tråder her ble vi jo enige om 130 000 burde være en grei "Sjekk-hvordan-markedet-er-pris" Den blir selvfølgelig ferdig lakkert og lakkjobben blir rettet på, så eventuell kjøper slipper å tenke på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå