Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ja motoren min er fin den :)

Vanskelig å forklare, den er bare veldig fin! Den er stor,svar og rett.. (fronten på bilen, bare så det er sagt...)

Må vel innrømme at jeg tenkte koffert i sted og tenkte å slenge på ett "liker fronten din også" i sted.. Men droppa det ;)

Bra du liker den.. Du er jo godt på vei til å ha en lik en selv da.. En av de tøffeste frontene jeg har sett på en gul E36 er denne:

xru1z2hprki5j0ppuyxs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg skal bruke den mye på bane i sommer.. Siden den er så lav vil leppa mest sannsynlig ligge igjen på curbs`a. Kan jo selvfølgelig ta den av før hver kjøring men det av erfaring gidder man aldri det..

:-k

Derfor du har carbon.. Den er utbyttbar.. :D Men den er forbaska dyr da.. Går jo an å lappe men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så lei denna at nå blir den snart solgt om den ikke "Oppfører" seg..

Snakka litt med lakkverkstedet i dag, og fikk en nedslående nyhet.. Det er rust under buen der lakken har sprekt.. Der har fuktighet trekt inn under buen og rustet opp råmetallet.. Så hva som skjer nå det vet jeg ikke men antageligvis må den buen av for å behandle under og deretter limes på nytt..

Det som er det nedslående her er at lakkverkstedet ikke ønsker å lakke andre siden av bilen, siden det der ikke har sprekt.. Men det er like stor sannsynlighet for at det er rust der pga kondens sier lakkereren.. Derfor er det da MIN feil at det ikke er rustbehandlet før liming, og dermed vil de ikke dekke en slik utbedring på andre siden.. Men på siden der det har sprekt skal de lakke likevel, så der spilte det ingen rolle om jeg ville utbedre..

Og da blir jo hele saken en stor utgift likevel, så akkurat nå er jeg kvalm av hele bilen, og jeg kjenner lysten på en E30 M3 melder seg sterkere og sterkere..

I såfall er det godt mulig jeg kommer til å legge ut bilen for 150 000 med nye dekk (ikke på montert) og Nye stoler til 11 000 kroner inkl i prisen.. Tidligere i noen tråder her ble vi jo enige om 130 000 burde være en grei "Sjekk-hvordan-markedet-er-pris"

Den blir selvfølgelig ferdig lakkert og lakkjobben blir rettet på, så eventuell kjøper slipper å tenke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...