Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Ja kjøpte ett her om dagen..

Husker ikke hva slags type det er men det er i hvertfall ett Manfrotto stativ, med 3 justerbare bein (teleskop 3 deler) og med kulehode. Det er også ett siste "ben" på toppen så du kan justere litt til opp..

Totalt utslått kan det vel bli ca 190 cm, for da er det høyere enn meg.. Men vanlig arbeidshøyde er rundt 170 tenker jeg.. Er også mulighet for å legge kamera over på siden slik at du kan få vinklet kameraet 90 grader da..

Også er det seff hurtiglås til kameraet.. Og sammenfoldet er det ca 45 cm..

Var jo da ute å testet dette en kveld.. Nå er ikke jeg spesielt god til å fotografere om natten, for det kreves jo litt øving dette også.. Tok bilde av Hol Kirke fra Seimsbrua.. Det er er ca 1,2 km i luftlinje..

3351624629_450ef3af01_b.jpg

Edit: Legger til ett fra Hol "sentrum" også..

3351743859_c58d6b3b10_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg merke til at du så vidt kan skimte hva fartsgrensa er fra 1,2 km unna..

Helt rått.. På .raw. formatet ser man faktisk helt tydelig fartsgrensa, og man ser også at det står Geilo og Gol på det gule skiltet før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjøpte ett her om dagen..

Husker ikke hva slags type det er men det er i hvertfall ett Manfrotto stativ, med 3 justerbare bein (teleskop 3 deler) og med kulehode. Det er også ett siste "ben" på toppen så du kan justere litt til opp..

Totalt utslått kan det vel bli ca 190 cm, for da er det høyere enn meg.. Men vanlig arbeidshøyde er rundt 170 tenker jeg.. Er også mulighet for å legge kamera over på siden slik at du kan få vinklet kameraet 90 grader da..

Også er det seff hurtiglås til kameraet.. Og sammenfoldet er det ca 45 cm..

Var jo da ute å testet dette en kveld.. Nå er ikke jeg spesielt god til å fotografere om natten, for det kreves jo litt øving dette også.. Tok bilde av Hol Kirke fra Seimsbrua.. Det er er ca 1,2 km i luftlinje..

3351624629_450ef3af01_b.jpg

mitt har også slike ting... men mitt blir bare ikke så høyt... og er vel 30cm når det er satt sammen... men skal nok gå til innkjøp av et mer proft etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at du så vidt kan skimte hva fartsgrensa er fra 1,2 km unna..

Helt rått.. På .raw. formatet ser man faktisk helt tydelig fartsgrensa, og man ser også at det står Geilo og Gol på det gule skiltet før..

bare så dumt at bildene blir så komprimert når de blir lagt ut hit... :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at du så vidt kan skimte hva fartsgrensa er fra 1,2 km unna..

Helt rått.. På .raw. formatet ser man faktisk helt tydelig fartsgrensa, og man ser også at det står Geilo og Gol på det gule skiltet før..

bare så dumt at bildene blir så komprimert når de blir lagt ut hit... :-s

Joda, men flickr har en enormt bra tjeneste.. Du burde ha konto der du også sondre.. Så kan vi laste ned fra hverandre og slikt.. Dessuten kan du legge inn sperre slik at andre ikke får lastet ned bildet ditt dersom de ikke står på kontaktlisten din..

Syns bildene er skarpere derfra enn noen annen tjeneste.. Og du kan også laste de ned helt opp i "large" format..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også det, men flickr tjenesten er supert mye skarpere.. Bøtta komprimerer jo bildene dine ned mange ganger.. Jeg pleier å komprimere de ned til rundt 500kb før jeg sender de til photobucket, og derfra igjen blir de bare 50kb..

Flickr derimot komprimerer ikke så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta en update på hva som skjer hos lakkereren..

Har nå borret fire hull i buen. " på siden, og 2 under.. Dusjet de fulle i kaldgalvanisering, og nå står de å tørker..

Senere skal jeg pumpe buene fulle med trans7 og deretter skal det fuges under listene så det ikke kommer til vann..

Så komme jeg til lyspunktet.. På andre siden borret jeg også hull, her var det også vann, men her er det ikke slipt ned til stålet, og derfor ruster det heller ikke.. Vannet var klart og fint, så her blir det å la det tørke, og deretter pumpe de fulle i trans7..

Hullene legger du kun merke til når du åpner opp døra, og litt luft er jo aldri feil, så kanskje jeg bare lar de være slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...