///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 ekte lowrider stil da hehe... menne mister kevin, hvorfor kjøpe splittere da? hehe... de når ca like langt ned som gt leppa... ;-9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hehe.. "No stone unturned" vet du.. Kjøper de for å se om de passer på bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Sleng på splitterne undr gt leppa igjen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Kan jeg ikke ha den over gt leppa da? Så blir det slik fin åpning der.. Dævven det skal jeg gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Sleng på splitterne undr gt leppa igjen:p lolz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Kan jeg ikke ha den over gt leppa da? Så blir det slik fin åpning der..Dævven det skal jeg gjøre.. blir ekstra marktrykkk av slikt, og kjøling til motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Det var nå ikke sååå galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Det så jo tøft ut da... Men du må bygge om splitterne litt da.. Må jo ha noe å feste gt leppa i!! Jeg har drivi å tenkt litt på ossen det blir seende ut med infinity leppa under GT leppa jeg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Det minner meg om en fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 kunne minne om den rare e30 fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg hvet hvem det minner deg om:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Se der ja, hmm:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Dette er vel ICC-leppa som de selger på GS for 1990kr nå i kampanjetiden. Ser veldig bra ut i virkeligheten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå