BreitBau Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Ja den er ikke værst den leppa der altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Da har jeg bestilt inn Ruskinn for å trekke opp M-rattet.. Har tatt av skinnet som satt på å skal bruke det som mal.. Går nok fint tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Jøss.. HVem er espen olsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Sykt bilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Jøss.. HVem er espen olsen? fant det hos vår venn andysix... en av medlemmene i 98super.no vegard: ufattelig hvor mye fint man kan gjøre i fotoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hehe, ja sant det:p Men tror ikke bilde har vært så halvgærli i utgangspunktet... Men kunne trengt å få photoshoppa et par bilder til, så da er dette kanskje personen å kontakte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 har jo lært litt jeg også da bare å sende over, så skal jeg se når jeg har fått fiksa dataen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ja, kan jo sende deg noen en dag;) kan så vidt litt selv også, men føler ikke akkurat det er i nærheten av det bilde der;) Kjipt han bare hadde tatt 1 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jeg hadde også liggendes noen bilder av disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 fint det rustbildet tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Hehe.. Ja det er godt jeg ikke har noe slik rust.. Det er rett og slett hjerteskjærende å se.. Det blir akkurat som steinspruten på gten din det tommy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Fantastisk dag i dag! Følgende har skjedd så langt: 1. I dag ved lunsj sjekker jeg mailen, og jeg har fått sporingsnummer på bilpleie produktene.. Endelig! Etter EN måned med venting er pakken på vei.. Den veier forresten over 10 kg! 2. Så går jeg i banken i lunsjen og finner ut at gjensidige har satt over 2200 kr for en forsikring jeg har betalt for mye.. 3. Etter jobb reiser jeg til lakkereren fordi jeg hadde hentet ut skiltene til bmwen. Skulle legge disse i bilen så jeg har de til fredag.. Der fikk jeg meg en overraskelse.. Bilen er ferdig, og lakkereren har vært utrolig dyktig. Kunne ikke se antydning til skille i det hele tatt. I morgen skal de gå over HELE bilen og rubbe og polere den med maskin og ta støvkorn o.l... Så får jeg den på fredag 4. Når jeg kommer hjem har jeg fått ett brev i posten med Ru-skinnet til rattet Så i kveld blir det å sy nytt trekk til rattet jeg kjøpte av M3Yngve HÆRLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå