Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Halla Heine!

Takk takk.. I enkelte vinkler er den vinga skikkelig grell, men den kan jo ikke være good-looking i alle vinkler heller..

I de fleste vinkler er den derimot ordentlig rå den vinga der.. MULIG, jeg skrur den ned ett hakk, og da stikker flapsen bare 1 cm over vingen ca.. kan også skru den opp ca 3cm til, og da er flapsen ganske svær faktisk.. Står nesten rett opp.

Jeg regner dessuten med du kommer på vårmønstringa den 01. mai? Begynner å henge opp plakater nå denna uka, så da får du det nok med deg nå snart :)

///Mysild: Ja den er ganske bøs nå.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså EN potte?

Eller dobbel utblås du tenker på?

Eller tenker du to enkle?

Hehe.. Bmw skal ha 2 utblås, og det er jo nesten ingen som har 4.. Hvertfall ikke i en rieger fanger siden du ikke får kjøpt de slik.. Må nemlig lage det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså EN potte?

Eller dobbel utblås du tenker på?

Eller tenker du to enkle?

Hehe.. Bmw skal ha 2 utblås, og det er jo nesten ingen som har 4.. Hvertfall ikke i en rieger fanger siden du ikke får kjøpt de slik.. Må nemlig lage det ;)

1 potte med 2 utbås jeg tenker på ja ;) ser mye penere ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med bare 1 utblås blir at Rieger fangeren blir så "klossete" på andre siden.. Syns virkelig den blir så "massiv" liksom..

Akkurat til Rieger Infinity fangeren syns jeg personlig at det er mye mye finere med to utblås. Det bryter opp fangeren, skaper symmetri, også er det selvfølgelig noe som absolutt ikke alle har.. Litt av ideen det også ikke sant.. at folk skal slite litt med å få til lik.. Tar den ett hakk lenger hele tiden så det ikke skal være så lett..

Mye ved bilen er spesielt, og slik forblir det nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den fangeren må ha slik eksos, pga formen! :) Fin gjennomført bil ! Og stå på videre. 8) Såg bilen din på Våler på bmwccn i fjor. Vant jo premie også? :D

Alle må ha hver sin smak, og noen liker det og andre ikke.. Som jeg skrev syns jeg fangeren blir så "massiv" om det ikke er eksospotte på ene siden der..

Sånn er det jo med hele bilen ;) Noen liker faceliftnyrene med chrom, andre ville hatt de sorte. Noen liker M5 gjellene, andre liker de ikke. Noen liker Gt-leppa, andre vil jeg skal prøve GT-splittere. Og det er garantert noen som ikke like vinga (dama feks)..

Fikk 2. plass i modifisert 1990-2000.. Etter kompisen min anders87, og før en enda bedre kompis vetu03.. Var en bra fonrnøyd gjeng som sto der da.. ;) Håper på å kanskje få pokal på rudskogen i år, men det virker som om det er MYE fine prosjekt ute å går for tiden.. Konkurransen blir hard.. Det spørs helt på hvem som dømmer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...