R.E.H Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 noen som vet hva lyset forteller? det er plassert attme parkeringsbremslyset... er en runding med to streker på siden og har et utropstegn inni! det blinker og er veeeldig irriterende.. noen som har svar litt kjapt?det tegnet til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Utslitte bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 bremseklosser muligens. Har du mulighet for å ta bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 hmm ja skal se om jeg får gjort det! ha hatt denne tråden oppe før å da fikk jeg et svar! han sa at d kanskje kunne være at jeg har lite bremseveske.. men har ikke sjekket nå nermere etter d.. skal få tatt bilde!! så kommer jeg tilbake til saken:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 slitte bremseklosser,eller lite bremseveske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 vhis du har spurt før kunne du jo åpnet panseret å titta på bremevæske nivået? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 ja sant d.. men sia d va bære en som svarte.. skal sjekke bremseveskenivået.. og ta bilde deretter=)kommer tilbake til dette ikveld..-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 ja sant d.. men sia d va bære en som svarte.. skal sjekke bremseveskenivået.. og ta bilde deretter=)kommer tilbake til dette ikveld..-. Da kan jeg ikke fatte og begripe at du gidder og slå på pc'n for og spørre heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 ja sant d.. men sia d va bære en som svarte.. skal sjekke bremseveskenivået.. og ta bilde deretter=)kommer tilbake til dette ikveld..-. Da kan jeg ikke fatte og begripe at du gidder og slå på pc'n for og spørre heller!! hvem har sakt han måtte skru på pcn. sånn som meg så skrur jeg aldri av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Da har du ikke windows som OS ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Da har du ikke windows som OS ihvertfall!! øhhm jo eller har noen servere å! windows server 2003 og linux! men litt On topic igjen! lyser ikke det lyset vis eks bremseveske slanger er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Da er det noe med bremsetrykket ditt? Bremseakkumulator kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg veit ikke hva det er, men for å tenke litt logisk så pleier vel det utropstegnet å stå for håndbrekk, så om det er at håndbrekket ikke bremser som det skal eller noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 d skal finnes ut av idag..men håndbrekket er jo med en P inni.. det tegnet som er til venstre på bildet tror jeg.. men sier ifra etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Ja det virka egentlig enda mer logisk. Men det er nok noe med bremsene som ikke er som det skal være. Si ifra når du har funnet det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå