kamro Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Hei! jeg har vist det lenge men måtte bare spørre: nede foran baksetene er det en blå stikkontakt, er det er batteri under sete også? hvis ja, hvorfor 2 batterier? og er det lett å åpne opp baksetet for å se batteriet?.......
Arimanni Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 I min ligger det ein del rele. Ta ut baksetet er ganske enkelt. Du berre teke tak i setet du sitter på og "river" opp. Merker det fort når du tar tak i det og bruker "vold" at det løsner.
kamro Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 er det DET som gjemmer seg der og ikke noe batteri?
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Pingle femmeren har batteriet foran. De andre har batteriet under baksetet på høyre side. (E34) Haug med reler under venstre side ja.
Arimanni Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Det er det. Dei større modellene av 5-serien har plasert batteriet under setet sånn at det er enda vansklegere å komme til. Så om det er ein smart løsning å ha det der eller ikkje, er opp til kvar enkelt. Litt surt om batteriet lekker syre da
Morbus Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 hvor går grensen mellom pingle femmer og de større da? Min 525 24v har batteriet forran.
Tech9 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Batteriplassering på E34 har vært diskutert tidligere: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... +foran+e34 Kom vel egentlig ikke fram til noen fornuftig forklaring..
Dannis Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 tror mest det har med vektfordeling å gjøre. vet 524 dieseln har batterie under baksetet (i alle fall den jeg så på for en stund siden) den har jo en ganske så tung dieselmotor foran så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå