bimmerdude Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jeg har faktisk tegna deler til lakkeringsroboter som står på Audi-fabrikkene, så alle nye Audier som triller ut fra fabrikken har jeg vært borti. Jøss. jeg er imponert
Sperre Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Gunnar : Tengner jeg også, med solid works på jobben. Har designet 3 ROV'er, fjernstyrte miniubåter Men tilbake til diskusjonen, Coupe er penere enn sedan Sykt egentrlig, var å kikket på denne tråden i går på dagen, til nå har den vokst med 4-5 sider ! H_C har ihvertfall laget en tråd som er populær....
eriklepe Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Har du sett bak baksetene? Hva finner du der? Jo en plate. da er saken en annen. trodde nemlig platen ikke var på noen e36. vet e30 har en hel plate.
bmwrasaren Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jøss, for en diskusjon. Har lest nesten alle sidene, og jeg må bare le. Jeg tror H_c er flink til å starte diskusjoner
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jøss. jeg er imponert Hehe. Det er ikke så store greiene, litt deksler og dippedutter, men moro lell når man er bilfanatiker. Gunnar : Tengner jeg også, med solid works på jobben. Har designet 3 ROV'er, fjernstyrte miniubåter Moro.. var i SolidWorks detta også, selv om jeg normalt bruker Inventor. Er mer komfortabel med det.
Sperre Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jøss. jeg er imponert Hehe. Det er ikke så store greiene, litt deksler og dippedutter, men moro lell når man er bilfanatiker. Gunnar : Tengner jeg også, med solid works på jobben. Har designet 3 ROV'er, fjernstyrte miniubåter Moro.. var i SolidWorks detta også, selv om jeg normalt bruker Inventor. Er mer komfortabel med det. Solid Works er et sinnsykt bra tegneprog ! Har vert innom inventror også men finner solid works bedre
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Latterlig tråd Startet av merkelig fyr...Jeg tror dette bare er kødd Noe er nok kødd, men syns den generelle diskusjonen er veldig engasjerende. Liker tråder hvor ikke alle stiller seg på rekke og nikker, men tar ordet selv. Dette er ikke krangling, men en litt opphetet diskusjon...
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Morsom tråd Hvor det også står en del "fakta" som jeg ikke visste fra før.Å skryte av seg selv og bilen sin med en slik arrogant vri som H_C har gjort, blir jo bare morsomt. Tipper H_C har fått til det han ville med denne tråden Helt enig.
H_c Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 og dere to mongoloide dverger med vannhoder som driver og snakker om hvilke roboter dere har laget kan la være med det i MIN thread!!!!! Til uka nå går jeg ut fra at alt er ferdig montert, og da er det fotosession i skogen! Gled dere, dette blir GROMMT!
mEhE Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 hehe..den nye offisielle tulletråden det her??.. går jo alt fra tegneprogram og roboter- sedan vs coupe... osv.. jeg spiste nettopp pannekaker!
mEhE Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 og dere to mongoloide dverger med vannhoder som driver og snakker om hvilke roboter dere har laget kan la være med det i MIN thread!!!!! Til uka nå går jeg ut fra at alt er ferdig montert, og da er det fotosession i skogen! Gled dere, dette blir GROMMT! deg selv du skal fotografere eller bilen?
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 og dere to mongoloide dverger med vannhoder som driver og snakker om hvilke roboter dere har laget kan la være med det i MIN thread!!!!! Til uka nå går jeg ut fra at alt er ferdig montert, og da er det fotosession i skogen! Gled dere, dette blir GROMMT! Passe på hvem du kaller mongo HC. Viss jeg ikke har misforstått kan den ene bannlyse deg.
RWDF Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jeg kan ikke si denne typen humor appellerer til meg.
H_c Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 rfdw? har noen her prøvd å være morsomme? og angående bannlysing så er jeg ganske sikker på at gunnar tåler en støyt!
Anbefalte innlegg