Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gunnar : Tengner jeg også, med solid works på jobben.

Har designet 3 ROV'er, fjernstyrte miniubåter

Men tilbake til diskusjonen, Coupe er penere enn sedan :lol:

Sykt egentrlig, var å kikket på denne tråden i går på dagen, til nå har den vokst med 4-5 sider !

H_C har ihvertfall laget en tråd som er populær....

Skrevet
Jøss. jeg er imponert :wink:

Hehe. Det er ikke så store greiene, litt deksler og dippedutter, men moro lell når man er bilfanatiker. :o

Moro.. var i SolidWorks detta også, selv om jeg normalt bruker Inventor. Er mer komfortabel med det.

Skrevet
Jøss. jeg er imponert :wink:

Hehe. Det er ikke så store greiene, litt deksler og dippedutter, men moro lell når man er bilfanatiker. :o

Moro.. var i SolidWorks detta også, selv om jeg normalt bruker Inventor. Er mer komfortabel med det.

Solid Works er et sinnsykt bra tegneprog ! Har vert innom inventror også men finner solid works bedre

Skrevet
Latterlig tråd :) Startet av merkelig fyr...Jeg tror dette bare er kødd

Noe er nok kødd, men syns den generelle diskusjonen er veldig engasjerende. Liker tråder hvor ikke alle stiller seg på rekke og nikker, men tar ordet selv. Dette er ikke krangling, men en litt opphetet diskusjon...

Skrevet
Morsom tråd :) Hvor det også står en del "fakta" som jeg ikke visste fra før.

Å skryte av seg selv og bilen sin med en slik arrogant vri som H_C har gjort, blir jo bare morsomt. Tipper H_C har fått til det han ville med denne tråden :)

Helt enig.

Skrevet

og dere to mongoloide dverger med vannhoder som driver og snakker om hvilke roboter dere har laget kan la være med det i MIN thread!!!!!

Til uka nå går jeg ut fra at alt er ferdig montert, og da er det fotosession i skogen!

Gled dere, dette blir GROMMT!

Skrevet

hehe..den nye offisielle tulletråden det her??.. går jo alt fra tegneprogram og roboter- sedan vs coupe... osv..

jeg spiste nettopp pannekaker!

Skrevet
og dere to mongoloide dverger med vannhoder som driver og snakker om hvilke roboter dere har laget kan la være med det i MIN thread!!!!!

Til uka nå går jeg ut fra at alt er ferdig montert, og da er det fotosession i skogen!

deg selv du skal fotografere eller bilen? :wink:

Skrevet

Passe på hvem du kaller mongo HC. Viss jeg ikke har misforstått kan den ene bannlyse deg.

Skrevet

rfdw? har noen her prøvd å være morsomme?

og angående bannlysing så er jeg ganske sikker på at gunnar tåler en støyt! 8):lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...