H_c Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Min bil er en e36 estorilblå M3 fra 1996. 3,2 liters motoren med 321!!! hk. Grommt som faen! Bilen er dønn strøken, med nydelig lakk og farge. Sort skinn interiør. 18" m5 kopier med 225, 40, 18 Hancook ventus rs2 dekk. Bilstein Pss9 fully adjustable coilovers. M3 Gt crossbrace under bilen. H&R swaybars foran og bak. Samt swaybar-feste forsterker sveiset på bilen. ( Turner Motorsport ) Racing Dynamics stabilisatorstag fremme og bak. Nopava understellsbehanmdlet hos Olav.S.Lunde i juni 2006. Holder på å montere litt grommt utstyr nuh, og så skal min faste bmw mekaniker gå over bilen og ta en stor service, og SÅ er det full gass! Kommer nok noen bilder av bilen så snart jeg blir ferdig og får vasket den igjen. Gutter og jenter, dette er solide saker, og jeg sier det bare en gang for alle, INGEN av dere kommer noengang til å klare kjøre fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Eplekjekkas Bilen er meget pen den. Tøff farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Tja, det er jo folk her inne som har E36 M3GT'er og E46 M3CSL'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Vi med 321 hk motoren LER RÅTT av gt klanen! postkassegrønn taperbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Bedre med en GT enn en uorginal 4dørs M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Gamle femmeren min hadde holdt godt følge med 98 oktan. Racefuel og litt mer trykk så hadde du kun sett det mange andre har sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Om ikke andre skryter av deg, får man jo gjøre det selv... For sikkerhets skyld lagt ut to ganger... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hihi... flink til å skryte ivertfall det skal du ha dette ser ikke ut til å være noe orginal m3 ? trodde ikke bmw har produsert 4dørs m3,men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 huff skrytingen kan du spare åss for! er jo 2 dører formye! her ! ikke mye å skryte av! sku tatt dæ med skoda favoritten te svigers P skal ikke forundre meg at det har vært en 318 i sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Vi med 321 hk motoren LER RÅTT av gt klanen! postkassegrønn taperbil! Du kjører en 4dørs "M3" og ler av GT`ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 bmw har laget 4-dørs e36 m3........ http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/mbilene_m3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 bmw har laget 4-dørs e36 m3........http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/mbilene_m3.htm ok..da vet jeg det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 IDIOT! postakassegrønn taperbil? kva er det for eit språk? er ikkje nødvendigt å sai slekt om andre her på forumet.. Ville før hatt GT'n enn ein uorginal M3.. Er ikkje vits å vera så arrogant Greitt nok, du har ein jevla prono bil, men allikavell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe.. ingen som kommer til å kjøre fra deg skjønner du... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Gutter og jenter, dette er solide saker, og jeg sier det bare en gang for alle, INGEN av dere kommer noengang til å klare kjøre fra meg! Tell me when og where and I`ll be there. Må være litt tøff jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg