PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 hehe enda en som ble provosert...ser du ikke hva han har værdt ute etter hele tråden? hehe...han har flere fisk i garnet nå ivertfall... kul fyr kul tråd....kan sammelignes med bmw vs 200sx tråden da flere friket ut.. like morsomt vær gang .. Helt enige fatter ikke at folk henger seg opp i HC's synspunkt. At di orker å bli så provosert. Denne tråden er jo bare rasende morsom. Men tydelig at andre er hårsåre. Bare innse at HC's ikke er über-seriøs til tider.
Viko Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jaja HC du innsåg til slutt at BMW er MYE bedre en BURUGLA du hadde..
gkjernaas Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Bare en ting PK... Han som eide den bilen er broren min, og han omkom i en båtulykke i fjord! Jeg ber deg pent om å droppe å si noe stygt om han, for det tåler jeg rett og slett IKKE! Og jeg skryter ikke av han denne gangen, men av bilen! Men nok om det... Jeg synes det er slik M3'ene skal se ut, og kommer neppe til å endre midt syn på det! Digger rett og slett GT-utseende! Og her til og med med en brukbar farge!
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Bare en ting PK... Han som eide den bilen er broren min, og han omkom i en båtulykke i fjord! Jeg ber deg pent om å droppe å si noe stygt om han, for det tåler jeg rett og slett IKKE! Og jeg skryter ikke av han denne gangen, men av bilen!Men nok om det... Jeg synes det er slik M3'ene skal se ut, og kommer neppe til å endre midt syn på det! Digger rett og slett GT-utseende! Og her til og med med en brukbar farge! Slengte ikke drit om noen person altså. Sorry, er ikke spåmann desverre. Kondolerer.
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 www.kjernaas.tk (Her finner du grom M3) Ser ut til at andre liker å skryte, ikke bare HC. Les:Nick=Webadresse Og den "M3'n" var ikke grom engang
gkjernaas Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Til mEhE: Haha... Kan se ut som jeg blir provosert, men finner ikke de smileyfjesene i den "quick-reply-boksen"! Spiller visst en vesentlig rolle i slike "diskusjoner" ser jeg:p Forresten PK... Det er forskjell på A og G! Kan godt lære deg alfabetet hvis du vil:p Det er ganske lett... a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z æ ø å
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Til mEhE: Haha... Kan se ut som jeg blir provosert, men finner ikke de smileyfjesene i den "quick-reply-boksen"! Spiller visst en vesentlig rolle i slike "diskusjoner" ser jeg:pForresten PK... Det er forskjell på A og G! Kan godt lære deg alfabetet hvis du vil:p Det er ganske lett... a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z æ ø å Jaja. Ikke grunn til å bli bitchy . Honest mistake.... Trodde kanskje du hadde forskjellige sider til forskjellige biler.
gkjernaas Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Ok da Dr_S... Jeg uttalte meg feil! Den er ikke grom... Det er helt konge! Men er selvfølgelig tingsom kunne vært bedre! Mer senk, andre frontlykter, 19 felger og litt diverse! Men hvis du ikke er enig med meg og alle GT-elskerne, så har jo du som alle andre lov å ha din mening om ting! NB! bygd av tre forskjellige M3'er, så skjønner godt at du skriver M3 i gåsetegn!
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Bare tuller da... Viss denne var ment til meg, så fatta jeg egentlig det....
Tommy Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Men nok om det... Jeg synes det er slik M3'ene skal se ut, og kommer neppe til å endre midt syn på det! Digger rett og slett GT-utseende! Og her til og med med en brukbar farge! En vesentlig del av GT utseende er nettopp FARGEN.
Rope Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Ok for å få krystallen blank her les følgende.For E36 er tallene: E36/2 29.2 Hz BINGO! E36/4 28.3 Hz Høyere resonansfrekvens , betyr stivere kaross. Hvor har du dette fra. Hva har Hz med stivhet å gjøre. høres mere ut som radio frekvenser enn stivhets faktorer. begynner å bli aggresivt her inne. men jeg mener fortsatt at porsche er i en annen "bil-klasse" enn en BMW M3! Bmw m3 har 5 seter og plass til bagasje det har jo ikke en porsche. derfor er jo de bilene litt forskjellige. Og er det noen folk som bare digger bilene sine er det jo porche eiere, syns den cayenne turbo er så sinnsyk. Det er en bil i samme klasse som slår cayenne, å det karosseriet har vært produsert i mere enn 15 år(da mener jeg karosseriet ikke motor), nemlig Gelender wagen AMG.
PK Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Men nok om det... Jeg synes det er slik M3'ene skal se ut, og kommer neppe til å endre midt syn på det! Digger rett og slett GT-utseende! Og her til og med med en brukbar farge! En vesentlig del av GT utseende er nettopp FARGEN. Ikke for å være nebbete, men fargen er kanskje det jeg liker minst. Ikke at den er grisestygg, men syns det er finere farger man kunne valgt.
Anbefalte innlegg