Mirakulix Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Idag da jeg rygget bilen ut av innkjørselet hørte jeg at det skvulpet i høyre kanal. Viste ikke at skjørtene/kanalene var hule engang. Er det hull noen steder? Hadde vasket bilen..
Dirty Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 under kanalene er det gummi propper, bare dra ut de! sitter rett under jekk festene!
Mirakulix Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 Okei Men hvor kommer vannet inn? er det vanlig eller? hehe
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Vannet kommer inn via innerskjermene tror jeg, evt fra under innstigslistene
Morbus Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 skjønner ikke hvorfor de ikke drenerte takluken helt ut til under bilen, min kanal var gjennomrustet pga takluke dreneringen som har dryppi ned på samme sted i 15 år.
Maxxsonics Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 skjønner ikke hvorfor de ikke drenerte takluken helt ut til under bilen, min kanal var gjennomrustet pga takluke dreneringen som har dryppi ned på samme sted i 15 år. dreneringen er helt under bilen, men den har veldig lett får å tette seg, så den må stakes oppigjen i ny og ne!
Mirakulix Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 Har ikke takluke.. Men jeg løsnet iaff opp gummiproppene på høyresiden, og det rant ut bortimot 3-4liter vann Må sjekke litt nermere hvor det kommer inn vann, får ta den opp på bokk.
Stjernstedt Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Finner ikke de 'proppene' på bilen min jeg, ser bare jekkestøtte.
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Finner ikke de 'proppene' på bilen min jeg, ser bare jekkestøtte. under kanalene er det gummi propper, bare dra ut de! sitter rett under jekk festene! Sett under de da? =)
Stjernstedt Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Er nok helt blind jeg, ser ingen gummi propper. Rett under jekke festene finner jeg jekkeputene
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Ja, men kanskje du må ta de av? vet ikke jeg, men siden han sa UNDER jekkproppene
Sperre Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Er nok helt blind jeg, ser ingen gummi propper.Rett under jekke festene finner jeg jekkeputene Bare å vippe ut gummifestene som er på jekkepunktet... Så skal du nok se de
Mirakulix Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 mm, er bare å bruke flatt skrujern og lirke de ut godt at vannet er ute nå iaff. lar det tørke skikkelig over natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå