krt_ Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Hvordan kan man "overhale" setet? Har en slitsom "slakk" i setet som irriterer vettet av meg Det vugger på en måte til sidene når jeg setter meg inn eller ligger flat i svingene hører at det flytter på seg og det flytter seg vel kanskje (med vill tipping) ca 3-5mm? Har også en kna lyd når man vugger litt på setet. Mye stress å ta ut setet? prøvde nå i sta men kom ingen vei da pipenøkkelen tok kveld på de bakerste mutterene. Er det i det hele tatt mulig og bli kvitt problemet?
Bjørn 320 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Hvordan kan man "overhale" setet? Har en slitsom "slakk" i setet som irriterer vettet av meg Det vugger på en måte til sidene når jeg setter meg inn eller ligger flat i svingene hører at det flytter på seg og det flytter seg vel kanskje (med vill tipping) ca 3-5mm? Har også en kna lyd når man vugger litt på setet. Mye stress å ta ut setet? prøvde nå i sta men kom ingen vei da pipenøkkelen tok kveld på de bakerste mutterene. Er det i det hele tatt mulig og bli kvitt problemet? Viss pipa eller skralla tok kvelden er det nok berre å få tak i noko av bedre kvalitet! Er det ein mutter der så skal det gå an å løyse den
Arild G. Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 http://www.totalbmwmag.com/HandsOn/TechApr04.pdf jeg prøvde "punkt 10" på linken over, og det funka som f*** det
hagenisse Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Mye stress å ta ut setet? Å bare ta det ut er gjort på 5 min. Er bare de 4 boltene pluss evnt noen kabler under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå