Gå til innhold

Ny bil :) BMW 318i E46 1999

Share

Anbefalte innlegg

Idag var jeg å kjøpte meg min førstebil :D Er i jævla lykkerus! <3

Det er en BMW 318i E46 1999 modell som har gått 100 000 km. Det står en annen sterio i en orginalt. Kan komme tilbake til det når jeg har fått bilen hjem ;) Bedre bilder kommer også når den har kommet hjem ;)

1_613018087.jpg

1_657777810.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :D Har ikke så mye penger igjen nå, men til neste år så blir det nok M3 felger, M3 speil, effektanlegg, og kanskje soting av ruter og senking. Så skal jeg prøve og kjøpe basser og angel eyes i år :D

Vil ikke ha lyktene som er bak, så vil bytte dem i ut hvit eller no, men blir som sagt når det blir mere penger hehe.. Blir nok mye jobbing framover :D Men angrer ikke et sekund!

Ifølge dama som eide bilen før meg så var cd spiller hun satt inn den beste på markedet for 2-3 år siden (sony) og høytalerne sa hu var bra. Så får teste dem ut skikkelig ;) Holder dem ikke krav blir det nye høytalere også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :D Har ikke så mye penger igjen nå, men til neste år så blir det nok M3 felger, M3 speil, effektanlegg, og kanskje soting av ruter og senking. Så skal jeg prøve og kjøpe basser og angel eyes i år :D

Vil ikke ha lyktene som er bak, så vil bytte dem i ut hvit eller no, men blir som sagt når det blir mere penger hehe.. Blir nok mye jobbing framover :D Men angrer ikke et sekund!

Mange av de samme planene jeg har for min E46 det :P Tror det blir bedre om du skifter ut alle de oransje blinkerne med hvite blinkere, ikke bare bak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de samme planene jeg har for min E46 det :P Tror det blir bedre om du skifter ut alle de oransje blinkerne med hvite blinkere, ikke bare bak :wink:

Ja hadde tenkt til å gjøre det også da hehe :D Skal så lite til som sånne små detaljer for at den skal bli så jævelig mye fetere :D

Bra utgangspunkt dette er det sort 2 som er fargen på bilen?

Det vet jeg ikke, kan sjekke i vogn kortet om det står der(?) når den kommer hjem. Regner med at den er hjemme imorgen kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et pent eksemplar av e46 serien ! Tipset mitt er hold bilen så orginal som mulig, enseste som trengs er hvite blinklys, kanskje noen andre alu.felger og muligens litt senk !

Og gratulerer som nytt medlem av Bimmers :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et pent eksemplar av e46 serien ! Tipset mitt er hold bilen så orginal som mulig, enseste som trengs er hvite blinklys, kanskje noen andre alu.felger og muligens litt senk !

Og gratulerer som nytt medlem av Bimmers :wink:

Takker for det :) Måtte jo registrere meg når jeg kjøpte meg bmw! Vert å lest her en stund før jeg regga meg.

Ska nok ha den så orginal som mulig, gidder ikke sette på spoiler, skjørter osv.. Men felger og litt små stash må til!

Angel Eyes er fett!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...