fasttuning Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 kan jeg få et mobil nummer,, så blir det solgt så fort du kan sende det mvh Torstein Har sendt deg en PM. lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Har du mulighet til å finne ut om det passer til bmw m3 3,0l e36? er i såfall veldig interisert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har du mulighet til å finne ut om det passer til bmw m3 3,0l e36?er i såfall veldig interisert... tror ikke det passer,og ikke har jeg mulighet til å finne ut noe mer enn det jeg vet i dag, og det er at det skal passe til de bilene som står på listen.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 ingen som trenger 10% mer efekt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jo.. hvis du kan finne ut om den passer på min bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 jo.. hvis du kan finne ut om den passer på min bil!!!org m3 grenrøra er meget bra. Skal mye til for å erstatte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allister Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg er ganske interrisert i grenrøret. Har en 323i 95. Og det skulle jo lett passe! Det har ikke noe å si om det er sedan eller coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg er ganske interrisert i grenrøret. Har en 323i 95. Og det skulle jo lett passe! Det har ikke noe å si om det er sedan eller coupe? Pä din bil skal det passe fint,skal ikke ha noe ä si om det er sedan eller coupe.. Men jeg er i Tyskalnd nä,sä jeg kan ikke fä sendt det för den 27/7 hvis du vil ha det.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 jo.. hvis du kan finne ut om den passer på min bil!!!org m3 grenrøra er meget bra. Skal mye til for å erstatte de Sorry 19dude20 men det er nok helt rett som Ellingsen skriver der.. Skal veldigt mye til for ä fä noe bedre enn det som er orginalt pä M3 Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Solgt til meg,, må si at han kompisen min bled fornøyd. Vi skudde det på en 325i,, som er max trimmet,, det eneset vi trengte for å få det opptimale var det grenrøret, og det funket Sikkert noen som så oss på banen på rudskogen på fredagen,, synn jeg ikke ha bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja dette var visst neste steget dette her nå visstnok for meg, sa de på ESS Tuning i dag. Grenrør og kam.. Så er vel interessert i ett slikt(slike) grenrør ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg har et sett igjen..sä löp ä kjöp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Finn ut om det passer på en 325i cab med automat. 95 mod.. Passer det, så tar jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Gir disse reelt 10% ekstra, eller er dette en overdrivelse? Vanskeligt å montere? Er interresert dersom det faktisk gir ekstra effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Finn ut om det passer på en 325i cab med automat. 95 mod.. Passer det, så tar jeg det. Hallo, jeg har desverre ikke noen mulighet til ä finne ut om det passer en bil med automat..levrandören min sa at han ikke kunne läve at det passer til de...mer kan jeg ikke si... Men har du ikke noen kompiser med manuel kasse spom du se se det opp i mot..se om grenrör/eksos kommer opp pä en annen mäte enn det gjör pä din...det passer pä motoren din..men det spörs om det bygger mer ut pä din siden du har automat.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå