zHk Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Heisann! Jeg skulle starte opp bilen i dag for og kjøre en tur. Men neida.. Sentrallåsen funka ikke, og det var så vidt jeg fikk opp døra med nøkkel.. Og når jeg skulle starte opp, så skjedde... IKKENO! Men, jeg kunne høre på musikk, lys funka, varmeanlegg og alt funket. Noen som vet hva som er feil? Har hørt noen har snakka om startsperre.. Jonas :--( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 tipper dårlig batterispenning. selv om cd spiller osv virker så trekker dette nesten ikke strøm i forhold til starter'n. prøv med startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 garantert batteriet! Sliter med akkurat samme på min bil til tid og stunder... skal kjøpe nytt batteri i morgen, og ble anbefalt "euroglobe" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Var visst dårlig spenning i batteriet! Tok og prøvde med startkabler.. Men kan dette ha noe med startsperra og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 heller tvilsomt... er andre gangen det skjer meg... lader litt så funker det med en gang! sjekk her http://www.motor.no/templates/vis_sak.cfm?dok_id=526 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Du får ta deg en langtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Prøv å lad opp batteriet ditt med en skikkelig lader(elektronisk). Få sjekket ladespenninga på batteriet. Mulig du trenger ny lade/spenningsregulator. Også mulig at batteriet er gammelt/dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Takk for hjelpen! Men jeg har akuratt nytt batteri.. Kjøpte for 3 uker siden eller no i den duren.. Så.. noen som vet hva? Kommer dette til og skje i fremtiden? Kan det ha noe med at bilen har stått i en ukes tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Kan være noen som trekker svært mye strøm hos deg. Cd-spilleren min ble ødelagt over natten å når jeg kom ut neste morgen hadde den tømt batteriet for strøm. Du kan slutte kretsen gjennom et ampermeter å måle hvor mye strøm kretsen "stjeler". Mener det skal ligge på 0,2mA eller noe i den dur hvis du har en normal elektronisk krets som ikke stjeler for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hadde akkurat samme problem. Trodde også det var batteriet, kjøpte nytt, null bedring. Viste seg å være kontakten på starteren. Vistnok ett kjent problem på E34. Få en til å se ned på starteren når du kinner. Hos meg stod gnisten så jeg så det fra førerstolen Kan også prøve å kakke i den når problemet oppstår. Starter den da, er det bare å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hm. Fattern snakka noe på starteren ja.. Men etter jeg brukte startkabler, så starta den etter en langtur i går kveld. Sier ifra hvis problemet oppstår etterpå også.. Har forresten kobla av strømmen til forsterkern som går til batteriet for i natt, så skal jeg sjekke hvor mye det tar av batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Det med startkabler lurte meg også. Vet ikke hvorfor, men den kom da vi prøvde med kabler. Men etterhvert ble starteren så dårlig at det heller ikke hjalp. Det var da jeg fant feilen. Da var det skrujern ned på starteren for å gi den litt gnist/kontakt. Var på tide å skifte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Haha.. Skjønner.. Men ja, det får tiden vise, om den blir som din.. Håper for guds skyld ikke det skjer nå.. Lommaboka styrer litt feil vei nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 har hatt euroglobe i en uke nå, og bare brukt det til småkjøring... funker dønn! kun gode ting så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 tviler på at det er starteren siden den starta etter du hadde lada opp batteriet. sjekka dynamoen da? børstene på dynamoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå