Zara Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Da har jeg dekorert bilen min med litt klistermerker.. Men siden merkene jeg egentlig skulle ha,ikke passet likevel,så måtte jeg finne på noe annet å bruke de til.. Dette er da resultatet =) (har ikke laget denne selv da..) Denne tegnet jeg,slik at den ble den samme som jeg fra før av,har malt inne i bilen.. Denne tegnet jeg akkurat som tatoveringen min..bare mye større selvsagt.. "Streameren" vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med..om jeg skal fjerne den, eller finne på noe annet lurt å gjøre med den.. ble ikke helt fornøyd med bokstavene Men hva synes dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ikke passende i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Å hive på den type klistermerker, vil jeg samenligne med tatooveringer: Noen liker det, andre ikke. Personlig ville jeg ikke hatt dem på, men det betyr ikke at det er feil. Speiler kanskje personligheten din, og personlighet er jo bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette var ikke fint, men så lenge du syns det ble bra er det viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Få deg en lik tattoo så står dere i stil-- tjihi fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette falt ikke i smak for min del i alle fall, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Passer ikke på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Så ikke så aller verst ut, ta bort streameren så blir det bra. Denne type merker bør være litt diskre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Få deg en lik tattoo så står dere i stil-- tjihifin den! Står jo at hun allerede har lik tattoo. Synes heller ikke det så ille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Dropp streameren i vinduet. Individualitet er en fin ting, det viktigste er at du er fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 stygt som fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hehe...forventet å få en god del ris Men jeg er vel litt for glad i å stikke meg litt ut når det gjelder bil.. bor i en liten bygd, der det bokstavelig talt kryr av e36 , og de aller fleste har mørk lakk og lik styling.. da vil jeg heller stikke meg ut litt med lys bil og noe som representerer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Huff! Pell det av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Få deg en lik tattoo så står dere i stil-- tjihifin den! Står jo at hun allerede har lik tattoo. Synes heller ikke det så ille ut. My bad prøve å lese litt mer neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå