mAZE Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Dette var en meget så lekker bil ja Arild.. Rattet er flotters det.. Har selv slikt ratt og er kjempe fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Er bare en ting å si om bilen, perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Dette rattet er det mest ultimate til E36, har det selv og synes det er det peneste. Så ikke diss rattet hans hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Meget pen bil du har her ja. Hvor fikk du tak i di nyrene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 takker nyrene kjøpte jeg på ebay. "facelift" nyrer som passer til gamle typen grillramme. ikke like fin som 97- nyrene men et billig alternativ. betalte fire eller fem hundre kroner inkl frakt. fargen er "gunmetal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris32 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det denne pakken du kjøpte?http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6956&PHPSESSID=288f0e45576c57481f7185072967fb9a Har også bare analog klokke, er det bare å kutte rett før sigarettenneren så passer den perfekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 ser ut som det er samme skjermen, men jeg har en annen spiller. og det er bare å kutte litt før sigarettenneren så passer den perfekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 knipsa noen nye bilder i dag i finværet. synes mauritiusblau blir veldig fin i sollys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Pent pent pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Leste meg gjennom tråden, men såg ikke om du nevnte hvilket eksosanlegg du har. Har du til å ta lydopptak? Er på jakt etter eksosanlegg til 320'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja, meget fin bil. CLEAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nydelig Arild G. . Mauritiusblau er en kjempe farge og et kjempe sted . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nydelig Arild G. . Mauritiusblau er en kjempe farge og et kjempe sted . Tror bare jeg tok den, Steffan Good one! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 Leste meg gjennom tråden, men såg ikke om du nevnte hvilket eksosanlegg du har. Har du til å ta lydopptak? Er på jakt etter eksosanlegg til 320'en min. eksosanlegget er orginalt utenom bakpotta som er BOSI. lyden er ikke for bråkete på tomgang og ved rolig kjøring, og blir passe rå når en drar på litt har ikke noe mulighet for å ta lydopptak desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 Nydelig Arild G. . Mauritiusblau er en kjempe farge og et kjempe sted . Tror bare jeg tok den, Steffan Good one! mauritius er vel en øy, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå