Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Faren hans er fra Mauritsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Pen E36. Har samme farge på nybilen min, men i motsetning til din så har min så og si aldri vært polert. Håper jeg ender opp med nogenlund likt resultat etter jeg har hatt den på lakkrens og polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 du får bare stå på og gnikke da finfin farge på e34 også dette. har litt urenheter i lakken og endel swirls jeg og, så den kunne trengt en omgang rubbing og polering for å bli skikkelig fin på nært hold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Faren hans er fra Mauritsius Finn en morsom feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Btw. Ekkelt pen bil!! grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Er den til salgs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 bilen skifter sannsynligvis eier på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 et ord... Perfekt... Denne E36 har alt det rette av styling. Clean look, men alikevel litt agressiv uten at det er overkill... Fargen var sinnsykt fin i sollyset ja! Skulle likt å vert den nye eieren av denna bilen! Kan jeg spørre hva den går for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Faren hans er fra Mauritsius Finn en morsom feil Hvilken feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 hvilken pris har du satt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Faren hans er fra Mauritsius Finn en morsom feil Hvilken feil? Faren hans er Mauritsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Og jeg som nettopp sendte slike felger i retur pga feilleveranse... Syntes de var stygge i eska, men fy faen så dritdigg de ble på bil da!! Er det ekte AC Schnitzer eller kopi fra schmiedmann slik som jeg bestilte? Angrer på at jeg ikke beholdt de nå Life's a ditch...can you DIG it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 det er ekte ac schnitzer felger ja. var også litt usikker på om desse ble bra på bilen, men ble ganske fornøyd. sjekket nypris på disse felgene på ac-schnitzer.no og det var 11600,- pr. felg og pakkepris med dekk til 49000,- off... spørst om jeg kommer til å angre litt nå, for jeg solgte bilen for ca 1/2 time siden. (sinnsyk i gjerningsøyeblikket) håper ny eier blir fornøyd da og tar vare på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Har kanskje ikke noe med det, men hva ble salgsspris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Ossen frontleppe er det der? jeg solgte nettopp rieger gt leppa mi..pågrunn av at jeg må ta ferger nå.. men den der skal jo gå akkurat håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå