Micro_RaCeR Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 hvordan festa du skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 skal lage en egen DIY tråd i morra om hvordan tv/dvd var installert. skal forresten selge tv og dvd spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Ossen frontleppe er det der?jeg solgte nettopp rieger gt leppa mi..pågrunn av at jeg må ta ferger nå.. men den der skal jo gå akkurat håper jeg.. Frontleppa heter RS Velocity eller noe sånn og er kjøpt på http://www.umnitza.com den monteres istedet for den lille cup-leppa under m3 fangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Finfin bil Lik på den jeg forhåpentligvis får kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 woah! perfekt e36! rattet er litt klumpete synes jeg også da. Mtech III er penest i mitt syn. Men det er alt av smak å behag det. Felgan passa kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 takker angrer litt på at jeg solgte denne bilen nå hvordan står det til med 525'en da? gjort noe spesiellt med den etter at du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polsa Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Fargen er mauritius blau metallic sant ? Er det me litt svartfarge i klarlakken d ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå