Gå til innhold

1992 BMW 320i Coupè

Kim
 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil som selges slik den står. Bilen er i daglig drift. Fargen er calypsorød metallic. Siden jeg kjøpte den har jeg gjort endel med bilen. Nytt som er kommet på:

- Felger og dekk: 225/40-18

- Lakkert helt ned

- Byttet ratt til M-Tech II

- K&N åpent filter

- Byttet til hvite/røde baklyter

- Apex 40 mm senkefjærer

- Simons effektanlegg (fra kat. og bakover)

- JVC 4- kanalsforsterker

- Macrom frontsett med diskant bak speil (5,25")

- 6*9 høytalere med adaptere på hattehylle

- Nye bakre dempere

- Nye bærearmsforinger

- Nye demperforinger bak (topp)

- Nye håndbrekkwire (begge)

- Nye plugger

- Nyere gearkasse- og bakakselolje

Bilen har blitt godt holdt og jeg har jevnlig tatt oljeskift på den.

Men det har dessverre kommet litt lakkskader på den i form av steinsprut, litt flassing av klarlakk på toppen av venstre forskjerm og lakkskade i bakkant av fremre hjulbue.

Andre "feil" som kan nevnes er at soltaket er litt av og på og speilene fungerer ikke.

Interiørmessig er den pen og det er kun slitasje i form av alder.

Dette er en bil jeg er meget fornøyd med og er god å kjøre men ingen racebil. Man får en veldig fin bil til en god penge, og den vil bli solgt til førstemann som har pengene i orden.

Bilen står i Oslo.

Kan se bilder på kjøp og salg sidene på BMWCCN sine side.

Her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=4685

Pris: 70.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan..

Fargen er calypsorød ja... Tror ikke det er så mange som har denne fargen så vidt meg bekjent. Det er en meget pen farge når sola står på eller når sola er på vei opp/ned.

Soltaket gjør litt som det ønsker jeg. Jeg vet ikke helt hva som er feil fordi det var ikke så lenge siden det startet og jeg har ikke hatt tid til å feilsøke på det.

Når det gjelder prisen så er den satt. Synes ikke jeg har satt for høy pris selv om det er noen "småfeil" ved bilen og den har gått relativt lit i forhold til andre 1992 modeller.

Med andre ord,som jeg skrev,den som kommer med pengene først får bilen :)

Skulle noen være interessert og ønsker å se bilene live, er det bare å ta kontakt slik at vi kan avtale et tidspunkt. Men da forventer jeg at dette er seriøst og at det ikke har vært som til nå hvor folk ikke holder avtaler. Men, DET ER BARE Å KOMME! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan..

Fargen er calypsorød ja... Tror ikke det er så mange som har denne fargen så vidt meg bekjent. Det er en meget pen farge når sola står på eller når sola er på vei opp/ned.

Soltaket gjør litt som det ønsker jeg. Jeg vet ikke helt hva som er feil fordi det var ikke så lenge siden det startet og jeg har ikke hatt tid til å feilsøke på det.

Når det gjelder prisen så er den satt. Synes ikke jeg har satt for høy pris selv om det er noen "småfeil" ved bilen og den har gått relativt lit i forhold til andre 1992 modeller.

Med andre ord,som jeg skrev,den som kommer med pengene først får bilen :)

Skulle noen være interessert og ønsker å se bilene live, er det bare å ta kontakt slik at vi kan avtale et tidspunkt. Men da forventer jeg at dette er seriøst og at det ikke har vært som til nå hvor folk ikke holder avtaler. Men, DET ER BARE Å KOMME! :D

Calypsorød metallic er en veldig vanlig farge. Men sienna rød derimot er veldig sjeldent. stussa litt over farga jeg også. den ser veldig sienna rød ut på det nest øverste bildet. Men bilder juger jo stort sett. På det øverste bildet ser den calypsorød ut. Jeg har selv sienna rød. Pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det at fargen ikke er så spesiell, bare synes ikke jeg har sett så mange med den fargen... :)

Kan også legge til at bilen er EU-godkjent i mai i år.

TüV papirer på senkesett er også på plass.

Alt av kviteringer på det som er gjort har jeg i en perm.

Det er også DEFA alarm som er koblet til sentrallåsen og jeg har 2 sett med felger til som følger med. Et sett med stygge(ja,de er ikke noe pene) 15" og ett sett med 16". Det står brukbare dekk på 16" felgene (gamle sommerfelgene) og det er utslitte vinterdekk på 15" felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...