gemiz Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Det er ikke ac, men vanelig klima annlegg. Og når jeg har det på. 1-4. samme hvor det er stilt, så når jeg trykker jeg kommer litt opp på turtallet så hyler det liksom. Noen som har peiling why? og hva som kan gjøres? btw, kan alltids skaffe opptak vist det gjør saken mye klarere. HJELP, forbanna plagsomt:!:!
gemiz Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 fasiken:P, sry guys. la ikke merke til at den kom i feil forum..
Frode H. Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Sjekk vifteremmen til klimakompressoren. Kanskje den er slakk og gammel.
Bjørn 320 Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Sjekk vifteremmen til klimakompressoren. Kanskje den er slakk og gammel. Det er ikke ac Er vel små sjansar for at det er kompressor uten aircondition?
gemiz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 hehe, oki Så da står jeg på bar bakke med ein bil som hyler:P Skal stramme/ sjekke alt av reimer jeg finner i morgen:) takk any way
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå