shv Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Artig å møte på andre BMW'er i trafikken, og gjerne gasse litt! Daggen: Knuste en E38 740 med E36'en en gang mellom Eidsvåg og Åsane, en fyr i femti-årene som ble litt snurt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hehe.... Tror jeg må ha ny bil !!! Hadde den i 5 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hehe.... Tror jeg må ha ny bil !!! Hadde den i 5 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Det er tydeligvis noen drittunger her som ikke eier normal folkeskikk. Dere vet sikkert hvem dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 ja det e my drittfolk! skulla likt å sett koss dem så ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hehe.. bare bra at du tok å kjørte fra han! Velkommen te bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 var ikke så bra da!!! Jeg ble jo såra!! Riktignok kun stoltheten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Vekommen til bimmers da, tinapijah Fersking her selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Etter å ha sett hjemmesiden til tinapijah tror jeg det er mange her som skulle vært rimelig happy over å ha en slik dame, i steden for å tro at de er tidenes Don Johan selv: http://www.home.no/tinapijah/Meg.html Så ja, velkommen Tina! Håper bare ikke du har blitt skremt bort av pjokkene som prøvde å si noe her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Not nice å si shit om utseende te folk, når dem kanskje e innpå sida :s Tenk om dama hans kikker innom siden her da.. Da blir det nok liv da haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robba Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Velkommen Tina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 glemte å si å si velkommen og takk for leken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Not nice å si shit om utseende te folk, når dem kanskje e innpå sida :s Tenk om dama hans kikker innom siden her da.. Da blir det nok liv da Hahaha Skifta du bunnpanne pga. 60 senken forran eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Altså, å prøve å kappe med en 316 mot en annen bmw er det samme som å bruke et esel til veddeløpshest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Altså, å prøve å kappe med en 316 mot en annen bmw er det samme som å bruke et esel til veddeløpshest Ikke hvis den andre bilen også er en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå