Gå til innhold

Harald Huysman Racing

///Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var med på en hel racing dag med Huysman for par år siden.

Kjørte gocart, 323 bilene, Formel ford og kjeglekjøring med Fiesta hvor det var montert en bolle hvor det lå en tennisball i. Om å gjøre å ikke få ballen til å falle ut.

Utrolig morsom dag. Vi var vel en 10 stk totalt. Alle grenene ble lagt sammen. Plaseringen på gocartkjøringen avgjorde hvilken position man fikk på starten på 323 bilene. Kom på totalt 2 plass :)

323 løpet var utrolig artig. Veldlig klar for å gjøre det igjen. Det var et realt kick når man stod og vente på grønt lys..Spesielt når jeg så i speilet at det stod 8 andre biler bak meg :D

Have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldags racingkurs på Rudskogen Motorsenter for en person koster NOK 4550,- og inkluderer følgende:

· Teori sikkerhet og avansert kjøreteknikk

· Banebefaring og sporvalgstrening med instruktør

· Trening/kvalifisering og heat kjøring med gokart

· Trening/kvalifisering og heat kjøring med racingriggede BMW 3-serie

· Lån av komplett kjøreutstyr

· Lunch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldags racingkurs på Rudskogen Motorsenter for en person koster NOK 4550,- og inkluderer følgende:

· Teori sikkerhet og avansert kjøreteknikk

· Banebefaring og sporvalgstrening med instruktør

· Trening/kvalifisering og heat kjøring med gokart

· Trening/kvalifisering og heat kjøring med racingriggede BMW 3-serie

· Lån av komplett kjøreutstyr

· Lunch

Og det er det verdt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på en hel racing dag med Huysman for par år siden.

Kjørte gocart, 323 bilene, Formel ford og kjeglekjøring med Fiesta hvor det var montert en bolle hvor det lå en tennisball i. Om å gjøre å ikke få ballen til å falle ut.

Utrolig morsom dag. Vi var vel en 10 stk totalt. Alle grenene ble lagt sammen. Plaseringen på gocartkjøringen avgjorde hvilken position man fikk på starten på 323 bilene. Kom på totalt 2 plass :)

323 løpet var utrolig artig. Veldlig klar for å gjøre det igjen. Det var et realt kick når man stod og vente på grønt lys..Spesielt når jeg så i speilet at det stod 8 andre biler bak meg :D

Have fun!

Høres knall ut!

Blir spennende, har verken kjørt go-kart (!) eller kjørt på bane før.

OT: Er bilen din mørk, DJ registrert, BBS-felger med "Kompressor" bakpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et slikt opplegg i bursdagsgave for noen år siden. De hadde sluttet med Formel Ford da, så dagen bestod av gokart og kjøring med 323'ene. Gokart var greit, men det var selvfølgelig BMW-kjøringen som var det store. (Vant BMW konkurransen :D , 3. plass sammenlagt) Litt synd at man ikke fikk lov til å koble ut ASC, og at bilene gikk på helt normale gatedekk. Tapte nok noen sekunder på rundetiden på dette. Utover det fungerte bilen temmelig bra... for å si det sånn!

Kan skrive under på at det var et kick å stå klar på startstreken når finaleheatet skulle i gang! Moro, moro!

Enjoy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å kjørt Volvo`ene 3 ganger, og det kan anbefales på det sterkeste!! Utrolig morsomt! Kjørte gocart, crosscart, 5 runder kvalifisering og til slutt 75 min med løp hvor det var pålagt 5 pitstop/førerbytter. Den ene gangen jeg var der, så hadde vi også ferdighetskjøring med en Volvo som var utstyrt med motsatt styring.. Kjørte en slalomløype, og det var litt uvant å svinge feil vei! Prøvde meg på en "breisladd" og det var ikke så lett å rette den opp igjen.. :D

Volvo`n er faktisk kjappere enn BMW`n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...