Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Heihei, lurer litt angående noen instrumentlamper. 1. Tåkelyslampen for tåkelysene (fram), lyser ikke når jeg slår de på. 2. På den øverste rekka så ser det ut som om det er plass til 3 lamper, skal den vise at jeg kjør med nærlys, parklys og/eller fjernlys? For det er bare fjernlyslampen som slår seg på når jeg setter på fjernlys. Håper dere skjønte noe av dette bmw 318i 1995
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Eneste som lyste på min gamle 318 var.... 1. Fjernlys= Blått lys. 2. Grøftelys= Grønt lys. 3. Tåkelys bak= Orange lys. Hvis ikke noen av disse indikerer når du slår på lysene, så er indikasjonspære i dash bordet ditt som ikke virker lengre......Lett å skifte
cato320 Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Eneste som lyste på min gamle 318 var....1. Fjernlys= Blått lys. 2. Grøftelys= Grønt lys. 3. Tåkelys bak= Orange lys. Hvis ikke noen av disse indikerer når du slår på lysene, så er indikasjonspære i dash bordet ditt som ikke virker lengre......Lett å skifte må du ta av instrument for å bytte dette?
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Du må ut med hele speedometer modulen, siden indikasjonspærene er lokalisert på baksiden....
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Ser det er 2 skruer man må løsne på.. må jeg mekke veldigt mye bakpå også? Så det skal ikke lyse noe om jeg så har parklys eller nærlys på, bare fjernlys? Kan ta bilde av instrumentpanelet senere.
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 2 skruer ja, og så vipp hele greia ned.. Da må du løsne alle tilkoblingsledingen til speedometeret modulen. Er jævligt trangt der... Og da kan du se hvilke pærer som går til hva....Mener å huske at pæreholderne er hvite..... Nei, det er ikke indikasjonslys på kjørelys og parklys. Eneste er at selve hovedbryteren som det er lys i....
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 hvilken hovedbryter? har vært en volvogutt i alle de år, hehe....
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Den som er på venstre side av rattet. Den du slår på til park og kjørelys.
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Er en stor svart bryter til venstre for rattet, ved siden av der du skrur på grøftelys og tåkelys ( bak)
hagenisse Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Bryteren har du nok sett, men at det ikke er lys i den er relativt vanlig. Pærene lever ikke evig dessverre. Pæra til tåkelys framme er gått på min også, men det er like greit, da slipper jeg det irriterende lyset
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Synes nå personlig at alt skal virke da, ellers blir det liksom litt jalla jalla
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Enig med kabeldeigen, fungerer ikke alt som det skal så ødelegger det nattsøvnen min Enkelt å skifte pære i hovedbryter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå