Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ei pære der som er gåen ja.. men skal det fortsatt ikke være noe lys i instrumentpanelet som viser om man kjører med nærlys eller parklys?

Skrevet

Nej. Skal ikke det. Er blitt spurt om i en nylig annen tråd også :)

Jeg kan ikke si jeg har sett noen biler heller, som viser at park- /nærlys er på.

Skrevet

Heisann, ver ikke enkelt dette her...

1. Du har tatt ut riktig hovedbryter. Det er bare en pære der. Den gir indikasjonslyslys til både hovedbryteren og tåke/grøftelys.

2. For å få indikasjons i dashbordet ( 3 stk farget lys), da må du ta ut hele speedometeret. Løsn alle kablene bak der, ta ut modulen. Når modulen er i fanget ditt, kan du se hvilke pærer som går til hvilket indikasjonlys...

Skrevet

Hepp! Nå har jeg skiftet pæra:) men får fortsatt ikke noe lys som viser til hovedbryter og tåke/grøftelys :( buhuu, har snudd på pæra og alt..

Skrevet

Pærene til tåkelysa og tåkelysa bak er små,sorte lamper..koster ingenting på en bilsjappe..lurte å skifte de flaeste når du først har det ute så slipper du å gjøre det på ei gooo stund..

Skrevet

Du driver å bytter pærer i hovedbryteren sant? og der er en pære? det ble litt mye her..hehe..

Inni speedometeret skal det kun lyse hvis du bruke tåkelys foran sammen med parklys. evt hvis du bruker tåkebaklys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...