kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Ja, skru ut skruen under, vipp bryteren ut. Kobl ifra pluggen. Så er du der....
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Hvor sitter pæra som skal vise lysene til nærlys og parklys da?
gemiz Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 tror du missforstod. De skal vel være i instrumentpanelet.. det blå, grønne og orange lyset for tåkelyst fremme og bak.
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 blå, grønn og orange? Det er jo 3.. hmm?
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Flere her som sier det er lys inni hovedbryteren jo
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Fant ei pære der som er gåen ja.. men skal det fortsatt ikke være noe lys i instrumentpanelet som viser om man kjører med nærlys eller parklys?
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Nej. Skal ikke det. Er blitt spurt om i en nylig annen tråd også Jeg kan ikke si jeg har sett noen biler heller, som viser at park- /nærlys er på.
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 ok:) fikk svar fra en annen som sier det samme nå.. park og nær vises ikke
kabeldeigen Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Heisann, ver ikke enkelt dette her... 1. Du har tatt ut riktig hovedbryter. Det er bare en pære der. Den gir indikasjonslyslys til både hovedbryteren og tåke/grøftelys. 2. For å få indikasjons i dashbordet ( 3 stk farget lys), da må du ta ut hele speedometeret. Løsn alle kablene bak der, ta ut modulen. Når modulen er i fanget ditt, kan du se hvilke pærer som går til hvilket indikasjonlys...
Mikaelft Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Skrevet Juni 23, 2006 Hepp! Nå har jeg skiftet pæra:) men får fortsatt ikke noe lys som viser til hovedbryter og tåke/grøftelys buhuu, har snudd på pæra og alt..
fsundby1 Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Pærene til tåkelysa og tåkelysa bak er små,sorte lamper..koster ingenting på en bilsjappe..lurte å skifte de flaeste når du først har det ute så slipper du å gjøre det på ei gooo stund..
Mikaelft Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Skrevet Juni 23, 2006 Jeg kjøpte den lille pæren til hovedbryteren på biltema.. kanskje derfor den fortsatt ikke er lys, heh
Superbeetle Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Du driver å bytter pærer i hovedbryteren sant? og der er en pære? det ble litt mye her..hehe.. Inni speedometeret skal det kun lyse hvis du bruke tåkelys foran sammen med parklys. evt hvis du bruker tåkebaklys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå