Gudrun Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg kjøpte meg en uscarvor 2*500 på netthandelen i dag, men så at det det ikke var sånn knapp til å stille høy pass og lav pass frekvens, så lurte på om jeg kan bruke den på 6*9 mine, uansett om jeg ikke bare får satt de på høy pass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Du kan jo bruke den men du bør bruke den med måte siden den vil gi dem fullfrekvent så lenge du ikke har mulighet til å dele dette med spilleren den. Du vil nok høre når det vrenger. Du kan kjøpe deg en kondensator og kjøre aktiv deling på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kondensator? Har aldri sett en kondensator med delefilter men... Det du trenger er et delefilter, enten aktivt eller passivt. Aktive delefiltere er så dyre at du kan like godt kjøpe ny forsterker med innebygget filter til samme pris. Passive koster ikke mye, men er jo heller ikke så gode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kondensator? Har aldri sett en kondensator med delefilter men... Det du trenger er et delefilter, enten aktivt eller passivt. Aktive delefiltere er så dyre at du kan like godt kjøpe ny forsterker med innebygget filter til samme pris. Passive koster ikke mye, men er jo heller ikke så gode... samme anbefaler jeg også...tipper du ikke betalte alt for mye for forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kondensator? Har aldri sett en kondensator med delefilter men... Men du har kanskje sett ett delefılter med kondensatorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja det er vel det det heter.. Men man snakker jo om passive delefiltre, ikke om kondensatorer.. Når man snakker om kondensatorer så er det jo for å fore forsterkeren med nok strøm... I alle fall sånn jeg har oppfattet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja det er vel det det heter.. Men man snakker jo om passive delefiltre, ikke om kondensatorer.. Når man snakker om kondensatorer så er det jo for å fore forsterkeren med nok strøm... I alle fall sånn jeg har oppfattet det.. Jeg snakket om aktivt delefilter siden det ikke hadde blitt sa dyrt. Har kondensatorer i delefiltre og. En kondensator forer ikke en forsterker med mere strøm, men med raskere strøm. Pa bilde her ser du kondensatorene i delefilteret. http://www.iceaudio.no/images_produkt/s ... 4af35cad6a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå