dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1146323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 herregud for en stygg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 HEHEHE. Automote bygg. Meget pesiell bil. Kan ikke si at jeg liker fronten! Sist jeg hørte den var det tikking i motor, ikke særlig pent å høre på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 bilen kunne vert pen den bare de hadde lakkert bilen i samme farge hele veien og bytta bakfanger og fjærna den stygge grillen her er hvordan dem lager bilen http://automote.no/default.asp?active_page_id=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 For ekstremt styla det her syns jeg . Og fytti katta hvor stygt det er med de E46 nyrene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 sånn kan det gå. rufen Sie das Polizei,bitte!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 ALT for ekstrem styling i mine øyne. Men + for innsats da... Ligger nok litt jobb i dette bygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hærverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 det tror jeg var den styggeste bmw'en jeg noensinne har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 haha, fy f*** så fæl, og utrolig pent med det ekstra vinduet de måtte lage pga lambodørene... kjempe pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Her betaler man virkelig 70-80-90,- KUN for plastikk altså... (og maling da...) jesus..! EDIT: men det er nok en del ungjenter på bøgda som blir klam i trusa av den ja, og som mer en gjerne vil spille ludo og titte på interiøret i baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Bilen hadde sikkert vært fin om de hadde begrenset E46 looken og den stygge sølvgrå motivlakkeringen deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bilen hadde sikkert vært fin om de hadde begrenset E46 looken og den stygge sølvgrå motivlakkeringen deres.. enig med deg der.. seidl bakfangeren er heller ikke så veldig pen etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 sånn kan det gå. rufen Sie das Polizei,bitte!? blir det ikke "Rufen Sie das Polizei an, bitte" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Stor 4 siders reportasje i max power 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå