Gå til innhold

Hvilket moment på m40 318i

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

Men når det er meker etter ventilene i stemplene har de nok gått til hælvette ja... Var du NØYE når du satt det sammen igjen og sørget for at motoren er timet m100% riktig...?

Utifra det du sier så synes jeg det kan virke som at du ikke har vært så nøye med timinga.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det er meker etter ventilene i stemplene har de nok gått til hælvette ja... Var du NØYE når du satt det sammen igjen og sørget for at motoren er timet m100% riktig...?

Utifra det du sier så synes jeg det kan virke som at du ikke har vært så nøye med timinga.. :P

han som hadde bilen før meg har satt på ny regreim, og når vi tok den av, satt vi den på samme merkene han har laget og de bilene som står på blokka og hjulet nederest. så det skal være riktig. Er merker på alle stemplene, men fortsatt bare komp på 2 av sylinderne.. har begynt å ta ut ventilene, men har ikke sånn verktøy som presser ut fjærene, så kommer ikke så veldig langt.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant, fikk låne en av naboen, men den var omvendt vei, fant vi ut etter en halv time eller noe..hehe. Men nå tror jeg ikke vi gidder å prøve mer, så har kanskje fått tak i en 318is motor, så da blir det andre boller...men men, vi får se:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...