benhell Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen som har hatt problemer me tankmåleren på E39,,,viser ikke full tank ved full tank,,,stopper på 50 liter Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trex Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Har samme problemet, men ingen løsning. jeg regner med at flotøren i tanken går treigt i "det øvre sjiktet" i og med at tanken sjelden blir fylt helt full gjennom tiden. Min måler viser nøyaktig fra ca halv og ned til tom, over halv stopper den midt mellom halv og 3/4 uansett hvor full den er. Ta ut tanken og rens Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg også, min viser ca. 55l når den er full. Tror giveren må byttes, noen som vet eller har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Skulle også hatt noen goe ideer har. Men sikkert bare til og skifte måleren i tanken da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlello Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Det er to målere i tanken, så en av dem er nok gåen.. En ganske vanlig feil på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå