Gå til innhold

Tegneserie M3

PK
 Share

Anbefalte innlegg

tror ikke du klarer det jeg håkon.. og nei har ikke mikke mus tegne bok. aldri hatt det heller!! Når du er så frempå og sier det er så lett så burde du sette av litt tid og lage en slik tegning av den gutten som spurte pent om noen kunne.. virker ikke som du har noe annet fornuftig å gjøre enn å prøve kjøre biler for faren din og snakke annet piss!!

du har rett at jeg prøver mange biler... og gøy er det!

jeg tror du lyver litt, Kevin... jeg tror du nettopp testet om den røde fargestiften passet på Dolly Duck's kjole.. og det gjør den sikkert..

men her er det altså snakk om å tegne på data, og skal man bli god på det må man øve seg på egen hånd.

Jeg har laget massevis av vector-tegninger og helt i begynnelsen tracet jeg bilder for å øve meg, men i og med at det tar så lang tid gidder jeg ikke gjøre det.. Men det er flott trening om man vil bli god på å tegne på data.. man kan lage flotte bilder, og man kan også med stolthet si at man har laget det helt selv uten å ha et bilde bak ( den dagen man blir så god vel å merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

han sa det var barne mat så ville se han tegne bilen din ;) hehe... men han takket nei ser det ut til fordi han mener du bør gjøre det selv...

hey maler.. kan du male huset mitt i morgen? maler sier: nei du må gjøre det selv, er sånn du lærer å male huset ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man lærer jo faktisk å male huset om man gjør det selv, haha.. Takk for den Kevin :lol:

jeg sier bare at man kan lett lage en ganske fin tegning selv..

Prøver bare å fremheve hvor lett det er å gjøre det..

de som har lyst kan jo bare laste ned gratis versjon av Adobe illustrater CS2 og gjøre seg kjent med verktøyet man finner der.. går virkelig fort..

så kan man avansere til å tegne uten å ha noe bilde "under" efterhvert som man blir flinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig håkon.. hadde han spurt om noen kunne gjøre det for han hvis han skulle stresse med å gjøre det selv?

og han maleren.. hvorfor spørre en maler om å male huset hvis du skal gjøre det selv og i dette tilfelle ville han ikke gjøre det selv.. hadde det vært for deg hadde vi ikke hatt noen yrker i verden.. alt skulle bli gjort selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo du som valgte eksempelt maler, og det er jo ikke til å se bort ifra t om man begynner på malejobben selv så vil man med erfaringer man gjør underveis lære seg å male til slutt...

jeg tror ikke det kommer noe vondt ut av å gi Tracing og Illustrater et forsøk.. derfor jeg anbefaler det på det varmeste.. fordi det er moro, lett og givende...

eneste er at det tar litt tid om man vil gjøre det skikkelig med gradient map og det hele.. men fremdeles relativt lett..

tror jeg har skrevet det nok ganger nu. dere skjønner alle hva jeg mener... ta en titt på den forklaringen noen her linket til, så ser man hvor lett det er... bare å tegne over slik vi gjorde det i gode gammle dager.. bare på data denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel ikke tegningen i tråden laget i illustrator heller. tippper på PhotoShop 7.0 - CS2

Litt annet har han jo tukla med og. Hadde en periode hvor jeg drev med modding av biler i PS jeg og, men toon prøvde jeg aldri på:

jonsibal e36:

jonsibalbmw1280x9sx.jpg

gatebil taxien

The_Gatebil_Taxi_Toon_by_dr_phoenix.jpg

fler her: http://dr-phoenix.deviantart.com/gallery/

Legg merke til 3.0L CSL'en :wink:

En annen ting. Nå er det nok - pappagutter!krangle kan dere gjøre på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...