Larsinnj Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Har lenge hatt lyst på en BMW men på grunn av lav alder har jeg ikke hatt annledning til å kjøpe noen. Er denne noe å satse på? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1106373 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hadde ikke satset på den nei,ser for meg att tusenlappene flyr før du får den registrert og på veien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Over 200 hester for en med lav alder er heller ikke noen god kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Denne bilen hadde jeg bare en ting å si om: Huttetu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hadde tenkt å prøve å ordne den opp for så å selge den videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Ser ut til å være en ombygd 518, om den ikke er godkjent er det hvertfall ingenting å satse på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Kjøp den, ta rusta, hellakkring og genrell shining og du har en "rask" og tøff førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå