SiggenK Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Legger ut bilder av nye bilen til en kompis. Han vurderer å bytte felgene da han ikke liker som står på.. Jeg er uenig, og mener disse felgene er fine på bilen! Noen som har forslag til hvilke felger han burde velge?? Dette er forøvrig bilen som har stått til utstilling hos GS Bildeler på Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg syns den bilen der var døds kul, men husker jeg riktig så skulle vel gs-bildeler ha en utrolig god pris for den du får hilse han kompissen din å si grattis med kjøp av en døds kul cab jeg snur meg etter den hvertfal når den passerer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Felgene er det peneste på denne bilen , i mine øyne da.... Det er godt at smaken er som baken - delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Få han på bedre tanker, disse hjula er de feteste til E46. Heftig BMW dette, men jeg liker ikke lambo dører . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 250000,- skulle de har for den, tror jeg. En 94 mod 320 cab.. overprisa deluxe. Kitet koster 45000,- ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Få han på bedre tanker, disse hjula er de feteste til E46. Heftig BMW dette, men jeg liker ikke lambo dører . hvis jeg ikke tar feil er dette en E36 kompiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Felgene var nice de , hadde ikke ville bytta de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 De skulle ha 250 for den ja... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23452&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Få han på bedre tanker, disse hjula er de feteste til E46. Heftig BMW dette, men jeg liker ikke lambo dører . hvis jeg ikke tar feil er dette en E36 kompiss Shit, stemmer det ja, men men, fete hjul til E36 også dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå