Gå til innhold

Ble truffet av en fyllekjører på moped !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

kjedelig med folk som kjører i fylla...

jeg er glad man må være 18 år for å kunne kjøre bil... 16 år er ikke spesielt gammelt det nei... jeg vet om mange som kjørte i fylla da de var 16 and up..

Bra det gikk så bra som det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha. jeg går på hibu, så dette blir interessant! :D

Skal studere for noe da, sperre?

Blir bra det :P Skal ta forkurset først, deretter skal jeg prøve meg på Systemengineering, synes det høres spennende ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekjøring burde være mye strengere straff på også... Fins nok uansvarlige 16 åringer med trimma mopeder! Har selv opplevd å truffet en med en VW Bigboks å det er ikke jeg som hadde fått vondt... Som sagt før : feier ikke alle under en kam :) Synd det med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekjøring burde være mye strengere straff på også... Fins nok uansvarlige 16 åringer med trimma mopeder! Har selv opplevd å truffet en med en VW Bigboks å det er ikke jeg som hadde fått vondt... Som sagt før : feier ikke alle under en kam :) Synd det med bilen

Vert hos forsikring selskapet nå, de har fått inn anmeldelsenen på personen som kjørte. De sa det skulle ordne seg med skadene på karosseriet og speilet, men fikk ikke dekt felgen, eller måtte betale 4000,- i egenandel. Det gidder jeg ikke siden oppretting av felgen kostet 1000,-

Når man har sunket så dypt at man fyllekjører er det ikke lenger noe håp for den personen, ihvertfall ikke i trafikken, men er nå jeg :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det visst som jeg skrev, Sperre. At felgene går som løsøre, dvs ettermontert. Dette er en egen forsikringspost, og kommer i kategori med bilstereo og styling.

Få slikt under forsikringen din så fort som mulig nu da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe bullshit. Det er jo en skade påført bilen, og skal dekkes av mopedføreren sin forsikring! Hadde det ikke vært for ham hadde du jo heller ikke ødelagt felgen. Er det verdien på felgene de skaper seg på, så kan du vel kreve betalt for en originalfelg. Er noen kroner det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det visst som jeg skrev, Sperre. At felgene går som løsøre, dvs ettermontert. Dette er en egen forsikringspost, og kommer i kategori med bilstereo og styling.

Få slikt under forsikringen din så fort som mulig nu da :)

Skal se næremere på dette nå ihvertfall. Forsikringsselskapet nektet faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde krangla rimelig bra og lenge før jeg hadde gitt meg på det der, for om ting er som du sier er det jo kun mopedførerens feil, og hva faen er vitsen med forsikring om du ikke får bilen i den stand den var før ulykka? Bare sprøyt fra forsikringsselskapets side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde krangla rimelig bra og lenge før jeg hadde gitt meg på det der, for om ting er som du sier er det jo kun mopedførerens feil, og hva faen er vitsen med forsikring om du ikke får bilen i den stand den var før ulykka? Bare sprøyt fra forsikringsselskapets side.

Skal ta meg en tur i banken nå for å høre hvilke begrunnelse de har for at jeg ikke får dekt felgen.

Tror det ordner seg, siden naboen min jobber i banken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe bullshit. Det er jo en skade påført bilen, og skal dekkes av mopedføreren sin forsikring! Hadde det ikke vært for ham hadde du jo heller ikke ødelagt felgen. Er det verdien på felgene de skaper seg på, så kan du vel kreve betalt for en originalfelg. Er noen kroner det også.

Hmmm... jeg blander nok. Det er ved f.eks. tyveri og liknende at det går på løsøreforsikring. F.eks, hvis felgene/stereo/styling blir stjålet, så er det under en spesiell (løsøre) forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...