Hakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 kjedelig med folk som kjører i fylla... jeg er glad man må være 18 år for å kunne kjøre bil... 16 år er ikke spesielt gammelt det nei... jeg vet om mange som kjørte i fylla da de var 16 and up.. Bra det gikk så bra som det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 haha. jeg går på hibu, så dette blir interessant! Skal studere for noe da, sperre? Blir bra det Skal ta forkurset først, deretter skal jeg prøve meg på Systemengineering, synes det høres spennende ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Fyllekjøring burde være mye strengere straff på også... Fins nok uansvarlige 16 åringer med trimma mopeder! Har selv opplevd å truffet en med en VW Bigboks å det er ikke jeg som hadde fått vondt... Som sagt før : feier ikke alle under en kam Synd det med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Fyllekjøring burde være mye strengere straff på også... Fins nok uansvarlige 16 åringer med trimma mopeder! Har selv opplevd å truffet en med en VW Bigboks å det er ikke jeg som hadde fått vondt... Som sagt før : feier ikke alle under en kam Synd det med bilen Vert hos forsikring selskapet nå, de har fått inn anmeldelsenen på personen som kjørte. De sa det skulle ordne seg med skadene på karosseriet og speilet, men fikk ikke dekt felgen, eller måtte betale 4000,- i egenandel. Det gidder jeg ikke siden oppretting av felgen kostet 1000,- Når man har sunket så dypt at man fyllekjører er det ikke lenger noe håp for den personen, ihvertfall ikke i trafikken, men er nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Da var det visst som jeg skrev, Sperre. At felgene går som løsøre, dvs ettermontert. Dette er en egen forsikringspost, og kommer i kategori med bilstereo og styling. Få slikt under forsikringen din så fort som mulig nu da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 For noe bullshit. Det er jo en skade påført bilen, og skal dekkes av mopedføreren sin forsikring! Hadde det ikke vært for ham hadde du jo heller ikke ødelagt felgen. Er det verdien på felgene de skaper seg på, så kan du vel kreve betalt for en originalfelg. Er noen kroner det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Da var det visst som jeg skrev, Sperre. At felgene går som løsøre, dvs ettermontert. Dette er en egen forsikringspost, og kommer i kategori med bilstereo og styling.Få slikt under forsikringen din så fort som mulig nu da Skal se næremere på dette nå ihvertfall. Forsikringsselskapet nektet faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Er enig med Gunnar der... Du skal ikke betale noe. Er mopedføreren sin feil 100% i din forklaring så da er det han som må dekke alt av skader trodde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Er enig med Gunnar der... Du skal ikke betale noe. Er mopedføreren sin feil 100% i din forklaring så da er det han som må dekke alt av skader trodde jeg. mener da att det skal stemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg hadde krangla rimelig bra og lenge før jeg hadde gitt meg på det der, for om ting er som du sier er det jo kun mopedførerens feil, og hva faen er vitsen med forsikring om du ikke får bilen i den stand den var før ulykka? Bare sprøyt fra forsikringsselskapets side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 er det gjensidige du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Betyr jo ikke noe hva han har, det er forsikringsselskapet som har mopeden som skal dekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg hadde krangla rimelig bra og lenge før jeg hadde gitt meg på det der, for om ting er som du sier er det jo kun mopedførerens feil, og hva faen er vitsen med forsikring om du ikke får bilen i den stand den var før ulykka? Bare sprøyt fra forsikringsselskapets side. Skal ta meg en tur i banken nå for å høre hvilke begrunnelse de har for at jeg ikke får dekt felgen. Tror det ordner seg, siden naboen min jobber i banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 For noe bullshit. Det er jo en skade påført bilen, og skal dekkes av mopedføreren sin forsikring! Hadde det ikke vært for ham hadde du jo heller ikke ødelagt felgen. Er det verdien på felgene de skaper seg på, så kan du vel kreve betalt for en originalfelg. Er noen kroner det også. Hmmm... jeg blander nok. Det er ved f.eks. tyveri og liknende at det går på løsøreforsikring. F.eks, hvis felgene/stereo/styling blir stjålet, så er det under en spesiell (løsøre) forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Betyr jo ikke noe hva han har, det er forsikringsselskapet som har mopeden som skal dekke det. var igrunn det jeg mente ja:) hvilket forsikringselskap han har vært i kontakt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå