Sindregutt Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Dette antar jeg er en 0-stiller for å nullstille servicer. Den er av merke wûrth og stikkes inn i service-pluggen på de motorene som har dette. Kom med bud! Rundt 500,- inkl frakt ? Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei Hhhhhhhmmm...du antar? kan være interessant dersom det er mulig å nullstille service osv.. hvor i landet holder du til? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 jeg har slik bosch også.. de fungerer fint de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindregutt Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja altså dette er noe jeg ikke har brukt før og jeg er ingen stor BMW kjenner. Men etter det jeg kan skjønne som står på tysk på den og en kompis mener bestemt det er det. Så det er nok det! Holder til midt mellom oslo og gardermoen (Gjerdrum). Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja altså dette er noe jeg ikke har brukt før og jeg er ingen stor BMW kjenner. Men etter det jeg kan skjønne som står på tysk på den og en kompis mener bestemt det er det. Så det er nok det!Holder til midt mellom oslo og gardermoen (Gjerdrum). Sindre Hei! Syns du bør være 110% sikker før du prøver å selge et produkt... ingen vil kjøpe og "prøve" om den virkelig fungerer eller ikke til dt dt skal ... mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 hvilke bmw'er passer den på? tror jeg holder meg til pin 7 til jord jeg =) men kjekt å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindregutt Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hvilke modeller denne passer til er jeg ikke helt sikker (gjerne kom med innspill på det)!! Slik ser utstyret ut og her ser dere kontakten/pluggen http://www.skrenseklubben.net/gallery3/index.php?displaypic=diverse%2F0stiller0002.JPG&non_lr= og http://www.skrenseklubben.net/gallery3/index.php?displaypic=diverse%2F0stiller0001.JPG&non_lr= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Hvorfor kjøpe nullstillingsverktøy når man kan bruke en ledningsstump til å gjøre samme nytten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå