hoBo Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Så bilen er en original 316? Noen gang regga i norge? I så fall godkjent ombygd?? Tror en spurte dette istad, men hva skal til for å få den hel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jepp den har vært regga i norge, er orginalt 316... har stått uten skilter endel år. Er kalesjen som må syes.. og få tak i et interiør.. ellers skal den som kjøper få med det jeg har av deler.. Dette er en meget spesiel bil folk.. Ikke mange av de Den er godkjent ombygd står i vognkortet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Har nettopp handlet meg en e21 Baur, men jeg kan muligens få overtalt en betjent til å ta en kikkert på bilen din... Hva er det laveste du er villig til å gå? Hvilken årsmod er det forresten?? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er 1976 modell, er jo veteran, så jeg må nok ha 30 for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Denne bilen er nå solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg