TheEdge Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 til den prisen du har satt har jeg hvertfall et hav av andre biler å velge mellom med større motor, skal ikke mange lappene til før jeg har cab heller på den der prisen;) men skal sjekke litt opp i banken osv i løpet av uka så får vi se hva det blir til;) har et par japsebiler jeg også kunne tenkt meg + at jeg skulle fått solgt 325'n så jeg slapp så mye lån..men det får jeg ta som det kommer. som sagt.. er villig til å diskutere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 HASTER ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alekz88 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hmm.. Veldig interesert i denne bilen! Bor i Arendal, så er jo ett stykke til Bergen, men hvor mye er du villig til og gå ned i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hmm.. Veldig interesert i denne bilen!Bor i Arendal, så er jo ett stykke til Bergen, men hvor mye er du villig til og gå ned i pris? Pris kan diskuteres, er villig å gå litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg