PK Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Av en eller anne grunn tar di nye dekke borti fjærskåla. Det er UTROLIG lite om å gjøre. Bare nok til at dekket blir litt varmt og det høres så vidt. Tar jeg å setter liv å helse på spill viss jeg sliper bort 1-1.5mm med stål på fjærskåla? Eller bør den være like sterk til tross for dette? Noen som har gjort lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hva med å få tak i noen spacere på 2-5mm (kommer ann på hvor mye du må ha) å få hjula litt lengere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 hva med å få tak i noen spacere på 2-5mm (kommer ann på hvor mye du må ha) å få hjula litt lengere ut? Tror kanskje skjermen lever farlig da. Har 5mm på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Hadde før vurdert å gå ned en dim på dekk, eller 1-2 mm opp på spacer, før jeg hadde begynt å slipe på en fjærskål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hadde før vurdert å gå ned en dim på dekk, eller 1-2 mm opp på spacer, før jeg hadde begynt å slipe på en fjærskål Da blir eneste alternativ 215/35-18, kjører på 225/35-18 nå. Men har bestilt 7mm spacere som kommer på mandag/tirsdag, som skal erstatte di jeg har nå som er 5mm. Frykter litt for skjermen da, men fikk en kompis til å svinge fra side til side stillestående og da var det greit med klaring. Men kommer som sagt til å prøve spacere før det eventuelt slipes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Har du helt feil innpress eller? Folk kjører jo med 265 på M3'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har du helt feil innpress eller? Folk kjører jo med 265 på M3'en.. Det er foran jeg sliter. Bak er det masse plass. Innpresset er lavere enn originalt så det skal egentlig være OK. Men dekket tar i fjærskåla, pga. litt øket rulleomkrets. Har litt tykkere spacere på vei, så skal nok ordne seg. Kjører me 5mm foran nå og 13mm bak. Skal opp i 7mm foran og da bør dekket gå klart. Er bare såvidt dekket toucher fjærskåla, 1-2 mm om å gjøre, men nok til at dekket blir nokså varmt, og derfor ikke kjørbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Tror alt ordner seg med 2mm ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Har du helt feil innpress eller? Folk kjører jo med 265 på M3'en.. Det er foran jeg sliter. Bak er det masse plass. Innpresset er lavere enn originalt så det skal egentlig være OK. Men dekket tar i fjærskåla, pga. litt øket rulleomkrets. Har litt tykkere spacere på vei, så skal nok ordne seg. Kjører me 5mm foran nå og 13mm bak. Skal opp i 7mm foran og da bør dekket gå klart. Er bare såvidt dekket toucher fjærskåla, 1-2 mm om å gjøre, men nok til at dekket blir nokså varmt, og derfor ikke kjørbart. Da ble det hele klarere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Går det ikke ann å valse ut hjulbuene for å få større klaring for så å sette på spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 valse en M3 Sport Evolution.. huuff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Går det ikke ann å valse ut hjulbuene for å få større klaring for så å sette på spacere? Fra kanten der skjermen er skåret til der breddinga slutter er der ca. 2-3cm så det går rett å slett ikke. Oge valsing er haller ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå