Gå til innhold

Import an BMW M3 fra USA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gleder meg veldig til jeg får den tilbake også, skal bli moro å få prøve kompressoren, har også satt på dump valve, men vet ikke om den gir noe virkning bortsett fra lyden..... jeg flytter nok til Australia snart grunnet god jobb, så da blir nok M3`en sendt til Norge, men vi skal nok få sjekket masse damer på Cocoa Beach før jeg drar:-) Forresten så er min E30 med E39 M5 motor prosjektet i full gang, blir nok ferdig i løpet av året...... Er plass til deg der og..... Planer for helgen eller Kevin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocoa beach ruler, dognbone :lol: ! tightassville ruler jaffal ikke, tro meg!!!!!!

Skal du bytte ut hele karossen på bilen til karbon :shock:

Kødderu eller? Fett da. Mye koster det a? godkjent til veibruk etter d?

PS tror den tråden du startet kokte litt bort i pilotpraten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gromt! Lucky bastards...

Kommer dere og henter oss i M3en på Newark Liberty Intl. Airport når vi kommer til New York på tirsdag? Så kan vi cruise litt i NY. ;-)

Synd det er så store avstander der borte... :?

Når det gjelder frakten til Norge, stå kan kanskje www.magnum.no være ok. De er ihvertfall ganske greie på pris av alt slags ting og tang, og tar også på seg biltransport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gromt! Lucky bastards...

Kommer dere og henter oss i M3en på Newark Liberty Intl. Airport når vi kommer til New York på tirsdag? Så kan vi cruise litt i NY. ;-)

Synd det er så store avstander der borte... :?

Når det gjelder frakten til Norge, stå kan kanskje www.magnum.no være ok. De er ihvertfall ganske greie på pris av alt slags ting og tang, og tar også på seg biltransport.

ta en liten svipptur innom orlando da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne tatt meg en tur til New York og møtt dere, men er et fryktelig stort land dette...... hehe.

Takk for tipset angående magnum Gunnar, må nok ta kontakt med de.

Ha en fin tur til USA.

Bare hyggelig det. Ja, USA er stort.. og jeg skulle gjerne hatt mer enn de få dagene vi skal være der.. men får ta det igjen en annen gang. Kanskje man kan legge turen innom og få sett grombiler i Orlando også.. ;)

Svigerfar (som vi skal besøke i Canada) har hytte i Florida, så skal jo ikke se bort fra at en tur nedover dit kan bli aktuelt en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne tatt meg en tur til New York og møtt dere, men er et fryktelig stort land dette...... hehe.

Takk for tipset angående magnum Gunnar, må nok ta kontakt med de.

Ha en fin tur til USA.

Bare hyggelig det. Ja, USA er stort.. og jeg skulle gjerne hatt mer enn de få dagene vi skal være der.. men får ta det igjen en annen gang. Kanskje man kan legge turen innom og få sett grombiler i Orlando også.. ;)

Svigerfar (som vi skal besøke i Canada) har hytte i Florida, så skal jo ikke se bort fra at en tur nedover dit kan bli aktuelt en gang i tiden.

Hvis du skal til New York Gunnar, anbefaler jeg å ta bussen til Woodbury Common Outlet, ca 1 times busstur nord for NYC. Der er det MASSE billig merkeklær og andre merketing. Til meget gode priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal til New York Gunnar, anbefaler jeg å ta bussen til Woodbury Common Outlet, ca 1 times busstur nord for NYC. Der er det MASSE billig merkeklær og andre merketing. Til meget gode priser!

Vi blir henta i New York og skal kjøre til Ottawa, altså rett nordover, og da burde det jo være mulig å legge bilturen innom der. Ser jo spennende ut fra nettsidene også. Takk for godt tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...