Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på ebay.com. Får jævelig mye fett der for 1/4 av prisen som er i norge. (2/4 når du har regna med frakt osv.)

Er det bare dritt? Eller er det kvalitet?

Ebay er jo et seriøst sted så sjangsen for å bli lurt er vel veldig liten?

Skrevet

ebay er samme som qxl for å si det slik.. selgere der.. du kan bli lurt, men er bare å lese kommentarene til de som har handlet der tideligere :) er det bare positivt, er det ikke noe skummelt. Ang. kvaliteten så vet jeg ikke..

Skrevet

slike småting som speil og slikt fungerer jo fint. Kjenner flere som har bestilt der fra :) Det er jo garantert kopier, men fungerer jo utmerket spør du meg. Enkelte vil ha orginale og av topp kvalitet, men må da også legge mye penger i det. Jeg hadde gått for de der!:D

Skrevet

Som denne selgeren som har nettbutikk og kontaktinfo nok til å tilbakespore er det ikke noe problem.

Men som nevnt, er det alle slags folk som kan avertere der, så mulighet til mere kontaktinfo en en hotmail konto er jo selfølgelig å foretrekke.

Velkommen som ny medlen forresten. :)

Skrevet

Jo tusen takk for det :)

Prøver og finne orgentlig ting på ebay, men liksom det er ingen ting som passer til min :P Alt er til 320 og oppover sedan/coupe..

Viste ikke at 318 og 320 var forskjellig engang jeg :S

Også er det vist ikke det samma om det er 2 eller 4 dører.

Skrevet

Nå har det seg slik, at i Norge har vi helt ufattelig høye priser på bilene. Mest pga staten seflvfølefgelig :twisted: Så i norge har vi 316, 318 og 320 som er mest vanlig. Men med en gang du komme ut av landet så ser du nesten bare Bmw `er med minimum 2.0 liter. Derfor er utvalget større på deler ol. på ebay og mange andre utenlandske sider. Blir helt kvalm av og tenke på hva slags bil jeg kunne ha byttet min 318 i , inn i hvis jeg ikke bodde i Norge :cry: Skulle hatt meg M3 speil jeg også alts :lol:

Skrevet

316 ble laget for land som Italia, Hellas og Norge. Dvs, drittland med drittavgiftspolitikk. Er derfor man aldri (?) ser 316 f.eks. på listene over biler som *støttes*. Men ja, en 318 og en 316 er jo i bunn og grunn samme bil, men allikevel ;)

Skrevet

Hvis du har en sedan E46 318, så kan du kjøpe alt annet enn ting som har med understell, motor, ytelse osv som går til sedan E46 320-en.

Glemmer du deg bort, så tviler jeg på at de gidder å ta imot det du har kjøpt i retur. Evt, så må du betale all frakt selv, og da har du plutselig kastet bort 1000,- og slikt fordi man ikke leste alt ;)

EDIT:

hvis du har noe nu i kikkerten, så kanskje poste det her for sikkerhetsskyld, slik at du ikke kjøper katten i sekken allikelvel ;)

Skrevet

Disse ser vel bra ut?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... 8321QQrdZ1

Ser andre som er billigere, men det som det ikke virker så seriøst også er frakta jævelig mye dyrere så kommer på samme pris..

Jeg har vel Halogen Bulbs front lykt? For trur ikke jeg har xenon for jeg har helt standar lykter.

Kommer på ca 900 kr totalt. Da med frakt og moms.

Edit: Trur Angel Eyes er det eneste jeg bestiller fra ebay. My bedre og kjøpe det andre hjemme for da får jeg sett det i virkeligheten først og mye lettere å bytte ;)

Skrevet

De så nok greie ut dem.

Er kjapt å se om du har Xenon eller halogen. Har du hvitt lys -> du har xenon, hvis du har traktorgult -> du har halogen ;).

Min knapp er på at du har halogenlamper.

Jeg tipper du vil lande på ca 1100,- hvis det blir MVA på sendingen. Tollvesnet legger nemlig på et ekspedisjonsgebyr på 170,- elns hvis den blir tollet.

Du får spørre/be dem om å sette ned -verdien- på pakken til ca $25 dollar. Da kommer den under 200,- i verdi, og du slipper da å betale MVA. Det KAN hende at den blir sjekket fordét, og da kan det hende du allikevel må betale. (men dette skjer aldri ;) )

-----

EDIT:

Dette er xenon:

_MG_2467_sm.jpg

_MG_2469_sm.jpg

(så ser du hva jeg mener med -hvitt-)

Skrevet

For å si det enkelt er det Xenon i de øverste og halogen i de nederste lyktene på øverste bildet, så det er lett å se forskjellen. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...