piggens Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 var inne på ebay og fant disse som jeg liker:D, http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EURO-ELL ... otohosting noen som har noe å si om disse?...så at prisen var jo billig i forhold til her...er det bare frakten som kommer i tillegg når jeg bestiller fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Husk at, hvis det tilkommer MVA og tollgebyr, så kommer dette totalt på 2395,- for de ringene. Hvis det ikke er kommer MVA på (dvs, at han som sender, setter en lavere pris enn 200,- NOK), så kommer dem på totalt 1772,- (slik er du er obs på prisen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Men prisen er vel ikke så ille allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 nei prisen er ikke så ille likevel....men dette settet er vel komplett med 2 frontlykter+ringene?????....slik jeg forsto det hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Det er med lykter og ringer ja. Er ikke en ille pris nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 vanskelig å handle på ebay sånn generelt?...mye makk lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Ganske simpelt. Enten så byr man, eller så trykker man på BUY NOW. Da kjøper du der og da. Ikke alle har dette. Det er som regel en dyrere pris enn det budet er på, men da får du det der og da (QXL har dette også). Er meget intuitivt hvordan ting skjer der etter du har kjøpt. Du må også ha en konto hos www.paypal.com Noen steder på ebay krever også at du er en verifisert kunde hos paypal. Dvs, man velger på brukersiden sin hos paypal at man skal verifisere seg, og da kommer det en 4-siffret kode på VISA-regningen / bankkontoutskriften (f.eks nettbank) etter noen dager. Denne koden skriver man da inn på paypal-siden. Dette er greit å gjøre straks man oppretter en paypal-konto, før man sitter med skjegget i postekassen hvis man skal kjøpe fra et sted som krever dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 okay...takk for informasjonen:)...sto og så på mine egne frontlykter på bilen min og så at de var svart inni samme som de på linken ovenfor,begynte derfor å lure på om lyktene på linken er de samme som originallykter bare at de har ringene rundt?....har ikke noe spess peiling på dette så jeg må bare spør:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 De er nok garantert ikke originale, siden originale har en veiledende utsalgspris (ifølge Online ETK) på over 2300,- NOK). Så det er nok bare lykter som ser temmelig like ut, men kanskje ikke er av samme kvalitet (kan være dårligere, kan være bedre, kan være samme ) EDIT: og i norge, så koste ren ny original bosch lykt 3 692,63,- PER side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 hehe...tror bare jeg må bestille jeg altså...fikk også lyst på noen LED baklys til bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå